logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۴۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

همت مردم و مسئولین لازمه گسترش فرهنگ اسلامی است

همت-مردم-و-مسئولین-لازمه-گسترش-فرهنگ-اسلامی-است

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه در راستای گسترش فرهنگ اسلامی همت مسئولین و مردم ضروری است، گفت: نفوذ فرهنگ اسلامی در جامعه نه تنها موجب پیشرفت در جامعه می شود، بلکه گستره آن جهان را در بر می گیرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد باقر مقدمی «امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش از هیچ ظلمی در حق مظلومان دریغ نمی کنند، اظهارداشت:دولت آمریکا در مقابل ملت های آزاده ناتوان است، چرا که در مواجه با آن ها با شکست روبرو می شود.

وی با اشاره بر اینکه هجدهم آذر ماه سالروز معرفی رژیم بعثی عراق از سوی سازمان ملل متحدبعنوان آغازگر جنگ 8 سال دفاع مقدس است، اضافه کرد: با این حال که 8 سال شهرهای ما مورد تجاوز دشمنان قرار گرفت ولی با این حال سازمان ملل متحد با اینکه می دانستند که دولت عراق جنگ را به ناحق علیه جمهوری اسلامی ایران آغز کرده است، اما به روی خود نیاوردند.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه سرنگونی صدام بدست آمریکا درس عبرتی است که ظالمان باید از آن عبرت بگیرند، ادامه داد: هیچ گاه ظلم پایدار نمی ماند.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره بر اینکه نوزدهم آذر سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی به دستور رهبر کبیر انقلاب در سال 63 است،اذعان کرد: گسترش و نفوذ فرهنگ های اسلامی در نهاد های اسلامی از جمله اهداف تشکیل این شورا است.

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه نفوذ فرهنگ اسلامی در جامعه نه تنها موجب پیشرفت در جامعه می شود، بلکه گستره آن جهان را در بر می گیرد، گفت: برای گسترش فرهنگ اسلامی همت همگان ضروری است.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه نوزدهم آذر ماه سالروز جهانی حقوق بشر و تصویب بیانیه حقوقه بشر از ناحیه سازمان ملل بخاطر جنگ های اول و دوم سازمان ملل است، عنوان کرد: نامگذاری بر روی یک کاغذ تنها ثمره نامگذاری بوده و سودی بجز پر شدن تقویم برای ملت ها نداشته است.

وی با اشاره بر اینکه بیستم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله دستغیب است، اضافه کرد:این شهید بزرگوار عمر خود را  در خط سیر خدمت به مسلمانان گذراند و به دست منافقین کور دل به شهادت رسید.

ایحرود خبر

حجت الاسلام مقدمی ضمن قدردانی از تیم وزنه برداری تیم ملی که افتخاری برای اسلام جمهوری اسلامی ایران بوجود آوردند، گفت: جوانان غیور این سرزمین همواره باعث سر افرازی و سربلندی میهن اسلامی هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر