logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

10 کیلومتر از طرح فاضلاب شهری در زنجان اجرا می‌شود

10-کیلومتر-از-طرح-فاضلاب-شهری-در-زنجان-اجرا-می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح فاضلاب شهری زنجان 7 سال طول می کشد گفت: 10 کیلومتر از طرح فاضلاب شهری در زنجان اجرا می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با موج رسا; اظهار کرد: زیان دهی شرکت آب و فاضلاب می شود نگهداری سرمایه های شرکت با مشکل مواجه شده و در دراز مدت خسارت های زیان باری را بر تاسیسات و دارایی های شرکت وارد کند.

وی همچنین اعلام کرد: شبکه فاضلاب شهر زنجان تا کنون در بیش از 50 درصد از سطح شهر اجرا شده و در حال حاضر 30 درصد از مردم زنجان از خدمات جمع آوری بهداشتی فاضلاب برخوردارند.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه اجرای کامل شبکه فاضلاب در شهر زنجان 3000 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد ابراز کرد: با ردیف های اعتباری موجود اجرای کامل این پروژه امکان پذیر نبوده و همچنین در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی را بکار گرفته‌ایم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه تصفیه خانه فاضلاب در شهر زنجان را نیز 1100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه ظرف 3 سال از ظرفیت 125 هزار نفر کنونی به ظرفیت اسمی 410 هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به رصد روزانه کیفیت آب شرب شهروندان زنجانی،آزمایشگاه آب زنجان را جزو آزمایشگاه های برتر کشور اعلام کرد و افزود: این آزمایشگاه امسال موفق به کسب گواهی ISO 17025 شده و در سال جاری آزمایشگاه نمونه کشوری شد.

جزء قاسمی به اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در سال جاری در شهر زنجان اشاره کرده و گفت: سالانه 15 هزار اشتراک به آمار مشترکین زنجانی در این زمینه افزوده می شود که طی یک برنامه مدوّن 7 ساله تمام سطح شهر زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر