logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید زنجان:

شهادت دانشجویان بالندگی علم امروز را به ارمغان آورد/ تقدیم 34 شهید دانشجو از زنجان

شهادت-دانشجویان-بالندگی-علم-امروز-را-به-ارمغان-آورد-تقدیم-34-شهید-دانشجو-از-زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به 16 آذر مصادف با روز دانشجو گفت: شهادت دانشجویان بالندگی علم امروز را به ارمغان آورد.

علی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،با اشاره به اینکه 16 آذر مصادف با روز دانشجو، به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی) گرامی داشته می‌شود، افزود: شهدا مسیر روشنی دارند و حتما این مسیر روشن ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران امروز در فضاهای دانشگاهی مایه افتخار هستند، اظهار کرد: اگر شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب برای دفاع از حق به جنگ با دشمن نمی‌شتافتند امروز کشورمان در وضعیت غیرقابل تصور بود.

این مسئول ادامه داد: شهدای دانشجو نیز اغلب با رتبه‌های عالی در دانشگاه‌های پذیرش شده بودند اما وقتی حرکات پست دشمن را مشاهده کردند جنگ را بر ادامه تحصیل خود ترجیح دادند چون هدفشان دفاع از ارزش‌های دین و مهیا شدن مسیر کسب و علم و دانش برای نسل‌های بعد از خودشان بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مردانگی شهدا سخن به میان آورده و عنوان کرد: جبهه برای شهدا و رزمندگان دانشگاه ایثار و شهادت بود به همین دلیل کسانی که با تمام وجود در این دانشگاه حاضر شده و درس‌های آن را یکی پس از دیگری فراگرفتند کارنامه درخشانی را به دست آوردند.

کاظمی ادامه داد: استان زنجان 34 تن از شهدای دانشجوی خود را در میان افتخارات خود دارد و این شهدا به راستی فرهنگ ایثار و شهادت را با عمل و انتخاب اصلح خود ترویج داده‌اند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر