logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

بیشتر مبادلات صنایع دستی چمدانی است

بیشتر-مبادلات-صنایع-دستی-چمدانی-است

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بیشتر مبادلات صنایع دستی مبادلات چمدانی است که این موضوع مشکلاتی را برای صنعتگران به وجود می آورد.

به گزارش موج رسا; همایش كمپين تخصصي صادرات صنایع دستی در زنجان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان و مدیرکل پست استان زنجان امروز برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در این همایش اظهار داشت: در حال حاضر بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی دنیا در ایتالیا در حال برگزاری است.

یحیی رحمتی با بیان اینکه زنجان بالاترین میزان شرکت کننده در این نمایشگاه دارد،خاطرنشان کرد:این نمایشگاه با ایده خرده فروشی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که ما در بحث خرده فروشی باید در نظر بگیریم بحث توانایی خرید است،ادامه داد: متاسفانه صنعتگران ما اطلاعات کافی از بازارهای هدف ندارند.

این مسئول خاطرنشان کرد:در خرده فروشی خریداران در ازای کالاهایی پول پرداخت می کنند که از ریسک خرید بالایی برخوردار نباشد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه بسته بندی در خرده فروشی صنایع دستی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است،ادامه داد:اگر به بسته بندی از جایگاه بازاریابی بنگریم می بینیم که بسته اطلاعات محصول، نحوه استفاده از آن و اعتماد به خرید را برای خریدار بهمراه دارد.

رحمتی با بیان اینکه بیشتر مبادلات صنایع دستی مبادلات چمدانی است،گفت: علت تاکید بر خورده فروشی در این حوزه، توسعه، حمایت و ساماندهی فروش حجم بالای کالاهای صنایع دستی تولید شده است که کمک بسزایی به حوزه تولید می کند.

"مهدی سبحانی" مدیرکل پست استان زنجان نیز در این همایش اظهار داشت:می توان از بستر پست برای معرفی محصولات کشورمان در دنیا چه در حوزه خرده فروشی و چه در حوزه عمده فروشی استفاده کرد.

وی افزود:امروزه ساختار پست در ایران تغییر کرده و با هوشمند شدن آن مرسولات پستی از لحظه ارسال تا زمان رسیدن به مقصد قابل پیگیری هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد:سامانه مدیریت املاک کشور به زدوی در زنجان استارت می خورد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر