logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۴۸۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

سامانه کارآفرینان برتر زنان زنجان راه اندازی شده است

سامانه-کارآفرینان-برتر-زنان-زنجان-راه-اندازی-شده-است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: سامانه کارآفرینان برتر برای ثبت اطلاعات زنان در استان زنجان راه اندازی شده است.

به گزارش موج رسا; ماهرخ بلوری در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان زنجان اظهار داشت: سامانه اشتغال آنلاین برای بانوان استان زنجان در دست طراحی است.

وی گفت:فضایی در خیابان ۱۷شهریور برای ملاقات فرزندان طلاق با والدین در نظر گرفته شده است که فضایی دیگری نیز از سوی سازمان مردم نهاد پرتو فروزان به این منظور در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه صنعت بانوان زنجانی حضور فعالی دارند و در حوزه های کارآفرینی،سرمایه گذاری و کارگری فعالیت می کنند،افزود:وجود۱۱ شهرک صنعتی از ظرفیت های استان برای بانوان محسوب می شود.

حمیدنیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان نیز در این جلسه گفت:۱۶ شهرک صنعتی و ۴ ناحیه مصوب در استان زنجان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه ۱۱ شهرک صنعتی و دو ناحیه در حال  واگذاری است، افزود:عملیات اجرایی شهرک صنعتی برق
،الکترونیک و آی تی زنجان آماده واگذاری است و قیمت گذاری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا پایان ماه جاری تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری از ۱۳ به ۱۵ ارتقا می یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه 128 طرح توسط بانوان اجرا می شود که ۱۳ طرح فعال   و ۱۴ غیرفعال بوده و مابقی نیز در مراحل متفاوتی قرار دارد که از این تعداد ۴۵ طرح به بهره برداری رسیده است.

حمیدنیا با اشاره به تشکیل شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین در زنجان، ادامه داد:در سایت کارگاهی بانوان ۱۱۸ واحد کارگاهی کوچک طراحی شده است که ۲۷ کارگاه تکمیل و ۵۸ نیمه تمام است.

صالحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیزدر این جلسه اظهارداشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای شناسایی و پرورش کودکان و نوجوانان فعالیت می کند.

وی ادامه داد:تلاش برای فراهم کردن دسترسی همه کودکان و نوجوانان از برنامه های این اداره کل است.

این مسئول خاطرنشان کرد:در برنامه ها تلاش می شود کودکان و نوجوانانی متدین، متعهد و آشنا به ارزش های فرهنگی و هنری تربیت شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه در هشت ماه گذشته طرح کانون مدرسه اجرایی شده و دانش آموزان به کانون و مربیان کانون به مدارس می روند،گفت:کسب عنوان نخست جشنواره بین المللی رضوی از دستاوردهای این اداره کل محسوب می شود.

صالحی با اشاره به اینکه قصه های بومی استان جمع آوری و چاپ شده است،افزود: ۱۰ تا ۲۰ هزار دانش آموز از فیلم پایان رویاها دیدن می کنند.

وی بیان داشت: تولید و عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری یک برند محسوب می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ ]
امور بانوان و خانواده استانداری زنجان مانند جلسه روضه خوانی بانوان اداره می شود خوب این لیست بانوان کارآفرین که از زمان تاسیس امور بانوان و خانواده استانداری زنجان روی آن کار کردید که چی ؟ کارکار کار کار کار عمل عمل عمل عمل عمل عمل خانم خانما بازی تمام می شود یک قدم بردارید حیف است انرژی بانوان در جایی دیگر هدر رود
فرم ارسال نظر