logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
"قضاوت در جام جهانی موفقیت بزرگی برای داوری کشور است"

اصفهانیان: به قضاوت فغانی در بازی‌های بزرگ جام جهانی امید زیادی داریم

اصفهانیان:-به-قضاوت-فغانی-در-بازی‌های-بزرگ-جام-جهانی-امید-زیادی-داریم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تیم داوری ایران در جام جهانی گفت: به قضاوت فغانی در بازی‌های بزرگ جام جهانی امید زیادی داریم.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه اظهار کرد: تیم علیرضا فغانی تا این لحظه به خوبی توانسته‌ خود را نشان دهد که ما امید زیادی به موفقیت این تیم در آینده داریم.

وی افزود: این لیاقت و شایستگی داوری ایران است که توانسته تا اینجا رشد کند، آقای فغانی به همراه تیم خود بازیهای بزرگی را داوری کرده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به قضاوت فغانی فینال باشگاه‌های جهان گفت: قضاوت فینال المپیک ریو و فینال جام ملت‌های آسیا نشان از تجربه بالای این تیم و عملکرد موفق آن است.

وی با بیان اینکه تیم داوری ایران در جام جهانی داشته‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت، ابراز کرد: ما امیدواریم که این تیم بهترین عملکرد خود را در جام جهانی به نمایش بگذارد.

اصفهانیان با اشاره به اینکه قضاوت در جام جهانی موفقیت بزرگی برای داوری کشور است، تصریح کرد: با توجه به شایستگی‌هایی که تیم علیرضا فغانی دارد، ما امیدواریم تا قضاوت بازیهای بزرگ نیز به این تیم برسد.

وی با اشاره به احتمال حضور تیم داوری ایران در مرحله بالای جام بیان کرد: به طور یقین این تیم شایستگی قضاوت در مراحل بالا را در جام جهانی روسیه دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر