logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۴۸۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

رشته اسکی در استان زنجان جای توسعه دارد/ راه‌اندازی پیست اسکی روی چمن در زنجان نیازمند حمایت فدراسیون است

رشته-اسکی-در-استان-زنجان-جای-توسعه-دارد-راه‌اندازی-پیست-اسکی-روی-چمن-در-زنجان-نیازمند-حمایت-فدراسیون-است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه رشته ورزشی اسکی در استان زنجان نیاز به توسعه دارد گفت: راه‌اندازی پیست اسکی روی چمن در زنجان نیازمند حمایت فدراسیون است.

به گزارش موج رسا; علی جوان امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان زنجان با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت روز معلولان اظهار کرد: تقدیر خوبی که از معلولان قهرمان زنجانی انجام شد جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به تاثیر ورزش به ویژه رشته اسکی بر زندگی روزمره جوانان جامعه تصریح کرد: یکی از نیروی‌هایی که در وجود انسان قرار دارد هیجان است با توجه به زندگی ماشینی امروز به ویژه در حوزه شهرنشینی این هیجانات به رفتار‌های ناهنجار تبدیل می‌شود.

جوان ابراز کرد: رشته‌های ورزشی مانند اسکی می‌تواند این هیجانات درونی را از افراد به ویژه قشر جوانان خارج کند و جوانان با این ورزش‌ها هیجانات را از خود دور می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان رشته اسکی را یکی از رشته‌های ورزشی مناسبی برای دور کردن هیجانات از جوانان عنوان کرد و افزود: جوانان به این رشته ورزشی علاقه خوبی دارند و از این رشته استقبال زیادی می‌شود.

وی همچنین رشته اسکی را یکی از رشته‌های جوان پسند دانست بیان کرد: رشته اسکی از جمله رشته‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

جوان با اشاره به دو خطه کردن پیست اسکی زنجان افزود: در 50 سال گذشته در رشته اسکی هیچ کاری انجام نشده است در صورتی که این رشته در کشورهای مختلف بسیار توسعه یافته است.

وی به عدم توسعه رشته اسکی در کشور و به تبع آن در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: در استان زنجان تنها به این موضوع بسنده می‌شود تا برف ببارد و با بارش برف پیست اسکی راه اندازی شده و ورزشکاران از آن استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه این رشته ورزشی نیاز به توسعه دارد ابراز کرد: امیدواریم که فدراسیون این کمک رسانی و حمایت را انجام دهند تا بتوانیم اسکی روی چمن را در استان زنجان راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب توسعه رشته اسکی در شهرستان‌های استان زنجان بیان کرد: ظرفیت توسعه این رشته ورزشی در شهرستان ابهر و سایر شهرستان استان وجود دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر