logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۴۸۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون راهداری استان زنجان:

234 دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانی در زنجان آماده است/‌7 دستگاه جدید به تعداد ناوگان راهداری زنجان اضافه می‌شود

234-دستگاه-ماشین-آلات-برای-راهداری-زمستانی-در-زنجان-آماده-است-‌7-دستگاه-جدید-به-تعداد-ناوگان-راهداری-زنجان-اضافه-می‌شود

معاون راهداری استان زنجان با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان راهداری زنجان گفت: هفت دستگاه جدید امسال به تعداد ناوگان راهداری زنجان اضافه میشود.

جواد یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آمادگی راهداری برای زمستان امسال اظهار کرد: در حال حاضر 30 محل اسکان راهداری زنجان برای خدمات رسانی در زمستان در آمادگی کاملی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه 50 اکیب راهداری آماده ارائه خدمات در محورهای موصلاتی استان زنجان است بیان کرد: 250 نفر در قالب اکیب‌های راهداری در جاده‌ها خدمات رسانی خواهند کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه 234 ماشین آلات در طرح زمستانی در محور‌های استان زنجان بکارگیری می‌شود افزود: در حال حاضر تمهیدات لازم برای آماده سازی همه ماشین‌آلات راهداری انجام شده است.

وی با اشاره اینکه دپو نمک مورد نیاز زمستان انجام شده است افزود: با اقداماتی که انجام داده شده امیدواریم امسال مشکلی در محورها نداشته باشیم.

یوسفی با اشاره به اینکه در فصل زمستان بازگشایی محور‌ها بر اساس اولویت انجام می‌شود گفت: بازگشایی راه‌های اصلی در اولویت قرار دارد و بعد از آن راه‌های فرعی و روستایی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بیشتر در فصل زمستان به دلیل اینکه بازگشایی‌ها براساس اولویت انجام می‌شود با اعتراض روستاییان مواجه هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به عمر ماشین آلات راهداری زنجان ابراز کرد: در حال حاضر عمر متوسط ماشین آلات راهداری 24 سال است و در تلاش هستیم که با اقدامات نو سازی ناوگان‌ها این میزان را در سطح استان کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه خریداری 7 دستگاه ماشین آلات راهداری را در برنامه امسال داریم بیان کرد: این هفت دستگاه کامیون، سواری‌های کمکدار و یک دستگاه تراکتور برای بازگشایی راه‌های روستایی انجام می‌شود.

یوسفی بیان کرد: از سوی وزارت راه و شهرسازی قول سهمیه‌ای برای خرید ماشین‌آلات داده شده و در صورت تامین اعتبار اقدامات لازم برای خرید دستگاه‌ها انجام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر