logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

محاصره شیخ عیسی قاسم در منزل بسیار نگران کننده است

محاصره-شیخ-عیسی-قاسم-در-منزل-بسیار-نگران-کننده-است-

امام جمعه طارم با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان به وضعیت جسمانی نا مناسب شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و گفت: محاصره چنین شخصیتی در منزل بسیار نگران کننده است.

به گزارش موج رسا; حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته طارم ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی فرا رسیدن هفته وحدت را گرامیداشت و افزود: هفدهم آذرماه روز ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) است که بخاطر اخلاق و مهرورزی پیامبر اسلام هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به ادامه جمع آوری کمک های مردمی برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طارم قرار است تعداد ۹ واحد مسکونی با همکاری مردم این شهرستان برای مددجویان احداث نماید.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: خداوند متعال این ملت و دولت را با وقوع حوادث طبیعی امتحان می کند بنابراین باید همگی برای کمک به آسیب دیدگان کشور بسیج شویم.

حجت الإسلام صادقی پور با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان طارم اظهار داشت: زمزمه ای در سطح شهرستان طارم مبنی بر ملحق شدن دو روستای قانقلی چای علیا و سفلی به بخش گیلوان وجود دارد که این کار صحیح نیست بنابراین این دو روستا برای انجام امورات اداری شایسته است به شهر آببر ملحق شوند.

خطیب جمعه طارم با اشاره به شعار سال رهبری (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) یادآور شد: کارخانه محصولات اسنوا با تعداد چهار هزار کارگر و مدیر ایرانی محصولات ایرانی تولید می کند ضروریست با استفاده کالاهای ایرانی به اقتصاد کشورهای دیگر کمک نکرده و زمینه تحقق شعار سال رهبری را فراهم سازیم.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان به وضعیت جسمانی نا مناسب شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و افزود: محاصره چنین شخصیتی در منزل بسیار نگران کننده است حتی نهادهای دفاع از حقوق بشر در دنیا ساکت هستند در حالیکه این یک آتش زیر خاکستر است.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: حمایت از دولت لازم و انتقاد از دولت مطلب به حق است برای پیشرفت کشور بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم گفتنی است با آغاز هفته وحدت وحدت در دنیای اسلام، بین احزاب و جناهای سیاسی نیاز است چون عده ای با حرفهای ناشیانه گرایانه به کشور ضربه زده و هنرشان را حمله به دولت قرار می دهند.

صادقی پور شهادت شهید مدرس را گرامیداشت و گفت: یکی از نمایندگان ظلم ستیز در زمان رضاخان بود که مجلس رضاخانی آن شخصیت بزرگوار را تحمل نکرد عاقبت در سال ۱۳۱۶ تبعید و به شهادت رسید.

خطیب جمعه طارم دهم آذر روز جهانی مبارزه با ایدز را گرامیداشت و تصریح کرد: علت اصلی مبتلا شدن به چنین بلاهایی در دنیا عبور از حدود الهی، فحشا و منکر و عدم رعایت مسائل اخلاقی است.

وی با اشاره به شهادت میرزا کوچک خان جنگلی یادآور شد: عده ای از نیروهای طارمی هم در مبارزه با روسها حضور داشتند گفتنی است در جریان مبارزه با روسها در گیلان عاقبت سر آن دلیر مرد را از تنش جدا کردند.

امام جمعه طارم فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را گرامیداشت و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از این قشر عظیم جامعه بعنوان افسران جنگ نرم یاد کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر