logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

ورزش دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مدیران مدارس استان زنجان باشد

ورزش-دانش‌آموزان-یکی-از-اولویت‌های-مدیران-مدارس-استان-زنجان-باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت ورزش گفت: ورزش دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مدیران مدارساستان زنجان باشد.

به گزارش موج رسا; مرتضی تمجیدی امروز در دومین همایش تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان و معلمان برتر استان زنجان با اشاره به زحمات پیشکسوتان ورزش دانش‌آموزی استان اظهار کرد: صمد ایپکچی سمبل و نماد داشته‌های ورزش استان است.

وی با بیان اینکه معلمان پرورش دهنده استعدادهای دانش‌آموزان هستند، ابراز کرد: باید از وجود ظرفیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: به برکت انگیزه سرشار از تعهد معلمان شاهد تربیت دانش‌آموزانی بودیم که برای ما افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه اینکه این معلمان نشان دادند که نباید منتظر بودجه ماند، اضافه کرد: معلمان زحمت‌کش این حزوه ثابت کردند که می‌توان با دستهای خالی نیز کار کرد.

تمجیدی دعوت به ورزش را همانند امر به معروف دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی ورزش نه یک انتخاب بلکه یک الزام است که باید به آن توجه داشت.

وی چاره‌های بیماریهای جسمی را ورزش کردن دانست و عنوان کرد: باید همه دانش‌آموزان درگیر ورزش و فعالیت بدنی شوند.

وی ریشه آسیب‌های اجتماعی را عدم توجه به ورزش عنوان کرد و گفت: آسیب‌های جسمی و چاقی دانش‌آموزان با ورزش کردن و فعالیت بدنی برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه باید به ورزش بها بدهیم، اظهار کرد: خانواده‌ها نیز باید به امر ورزش توجه داشته و هزینه‌ ویژه‌ای را برای آن در نظر بگیرند.

وی به توجه مدارس به ورزش دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت‌های مدیران مدارس باید بحث ورزش دانش‌آموزان باشد.

لازم به ذکر است که در این مراسم از تعدادی دانش‌آموزش قهرمان، معلمان برتر در روشهای برتر تدریس، مربیان و مدیران مدارس تجلیل به عمل آمد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر