logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

رایزنی‌ها با شرکت‌های بزرگ استان برای حمایت از ورزش ادامه دارد/ برای حضور موفق در لیگ‌ نیازمند تامین زیرساختهای لازم هستیم

رایزنی‌ها-با-شرکت‌های-بزرگ-استان-برای-حمایت-از-ورزش-ادامه-دارد-برای-حضور-موفق-در-لیگ‌-نیازمند-تامین-زیرساختهای-لازم-هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برنامه این اداره کل برای حضور موفق تیمها در لیگها گفت: برای حضور در لیگ‌های کشوری نیازمند تامین زیرساختهای لازم هستیم.

به گزارش موج رسا; علی جوان امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه همیشه تلخی و شیرینی‌ها در ورزش وجود داشته است، اطهار کرد: سکو رفتن یک ورزشکار از جمله زیبایی‌های ورزش است که مردم را نیز خوشحال می‌کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها برای توسعه ورزش در کنار مسئولان باشند، ابراز کرد: خبرنگاران ضمن خبررسانی و بیان واقعیات باید در جهت توسعه ورزش استان قلم بزنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه دست همکاری به سمت اصحاب رسانه دراز می‌کنیم، تصریح کرد: انعکاس خبرهای سازنده و امیدآفرین باید در اولویت اصحاب رسانه قرار گبرد.

وی با بیان اینکه برخی خبرهای منتشر شده در فضای رسانه‌ای از صحت لازم برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: انتشار این گونه خبرها سبب کاهش اعتمادها می‌شود.

جوان با اشاره به اینکه افتخاراتی توسط ورزشکاران استان در میادین مختلف کسب شده است، عنوان کرد: این موفقیت‌ها تا آخر سال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تامین زیرساختهای قوی در ورزش حرفه‌ای هستیم، گفت: به دنبال این هستیم تا به اندازه توان‌ خود در حوزه ورزش قهرمانی وارد نشویم و دوست نداریم حضور ما مقطعی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگها نیز قصد داریم به اندازه توان خودمان تیم بدهیم یعنی 70 یا 80 درصد اعضای تیم بومی باشند.

وی تصریح کرد: برخی تیمها با اینکه دیگر نیستند اما هنوز هم صحبت از بدهی آنها می‌شود که این موضوعات خوشایند ورزش استان نیست.

جوان با تاکید بر اینکه بدون فراهم نکردن زیرساختها مشکلات وجود خواهد داشت، گفت: ما می‌توانیم ورزش را سودآور کنیم، هماگونه که در دنیا سودآور شده است.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم با بلندپروازی در مسیر ورزش حرفه‌ای حرکت کنیم، گفت: در ورزش قهرمانی ما یک سر و گردن از استانهای همجوار بالاتر هستیم و در باشگاهی نیز به شرط داشتن برنامه می‌توانیم اینگونه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: قصد داریم همانند گذشته در فوتبال، بسکتبال، شنا و واترپلو دیگر رشته در لیگ تیمهایی را داشته باشیم و یا اینکه مانند واترپلو نماینده ایران در آسیا باشیم اما اینها نیاز به فراهم کردن زیرساختها دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان نیز دغدغه ورزش را دارند، بیان کرد: رایزنی‌هایی با چند شرکت داشتیم و جلسات خوبی نیز با اعضای شورای شهر زنجان برگزار شده و آنها نیز موافقت خود را به صورت کامل اعلام کرده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با تمامی زیرساختها تا دو سال آینده در ورزش حرفه‌ای نیز با قدرت وارد خواهیم شد.

جوان به حضور فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر اشاره و اعلام کرد: امسال این تیم با وجود اینکه اسپانسر ندارد اما هزینه‌های تیم را تامین کرده و راهی لیگ کرده‌ایم که در سال آینده نتایج تیم بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان بیان کرد: این ورزشگاه با تامین اعتبار در تابستان سال آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه دو سالن خیرساز در استان افتتاح شده است، عنوان کرد: 22 بهمن امسال نیز یکی از سالنهای خیرساز افتتاح خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر