logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت کشتی استان زنجان:

برخی مربیان آگاهی کافی از قوانین جدید داوری ندارند/ روسها با نفوذ خود شانس کسب مدال را در مسابقات جهانی از نصیری گرفتند

برخی-مربیان-آگاهی-کافی-از-قوانین-جدید-داوری-ندارند-روسها-با-نفوذ-خود-شانس-کسب-مدال-را-در-مسابقات-جهانی-از-نصیری-گرفتند

دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به تغییرات قوانین داوری گفت: برخی مربیان آگاهی کافی از قوانین جدید داوری ندارند.

محمد عادل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره میزان آشنایی مربیان با قوانین کشتی اظهار کرد: مربیان ما باید با قوانین فدراسیون جهانی کشتی آشنایی کامل داشته و تمرینات خود را بر همین اساس تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه گاهی مربیان ما آگاهی کامل از قوانین ندارند، افزود: این عدم آگاهی کافی سبب شده تا گاهی اوقات اعتراضاتی را نسبت به داوری شاهد باشیم که در این جا بحث حق خوری را مطرح می‌کنند که چندان نباید آن را جدی گرفت.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به به اینکه گاهی نیز در میادین بین‌المللی حق کشتی‌گیران ما ضایع شده که بارها ما این را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: نفوذ فدراسیونهای کشورها در فدراسیون جهانی سبب شده تا در تشک کشتی حق برخی کشتی‌گیران ما ضایع شود.

وی با بیان اینکه به نظرم حق میثم نصیری را در مسابقات جهانی خوردند، ابراز کرد: رئیس فدراسیون روسیه با صدای بلند به رئیس تشک حمله کرد و نفوذی که روسها در فدراسیون جهانی داشتند سبب شد تا رئیس تشک دو امتیاز را تایید نکند.

عادل‌پور بیان کرد: متاسفانه مربیان ما حتی اعتراض هم نکردند تا فلیم دوباره بازبینی شود، به نظرم میثم نصیری می‌بایست 7 بر 5 برنده مسابقه می‌شد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون جهانی با تغییر قوانین به دنبال زیبا کردن کشتی‌ها است، عنوان کرد: اعتقاد ندارم که هر 6 ماه قوانین دچار تغییراتی شود که اکنون نیز تغییراتی در حال اعمال است.

پیشکسوت سرشناس داوری کشتی در کشور اظهار کرد: مربیان و کشتی‌گیران با تغییرات پی‌درپی دچار سردرگمی می‌شوند و این برای کشتی خوب نیست و به نظرم هر دو سال تغییر کند بهتر خواهد بود اما فدراسیون جهانی نیز به دنبال زیبا کردن کشتی است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر