logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

قاچاقچی تلفن همراه در زنجان بیش از 1.3 میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی-تلفن-همراه-در-زنجان-بیش-از-1.3-میلیارد-ریال-جریمه-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بااشاره به برخورد قاچاق کالا در زنجان گفت: قاچاقچی تلفن همراه در زنجان بیش از 1.3 میلیارد ریال جریمه شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخورد قاطع با عامل قاچاق 301 دستگاه گوشی تلفن همراه اظهار کرد: بر حسب گزارش دایره آگاهی شهرستان خدابنده‌، یکدستگاه خودروی سواری متوقف و پس از بازرسی تخصصی‌، تعداد 301 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: راننده خودرو بعنوان متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده معرفی و در این رابطه پرونده ای تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: متهم ضمن قبول مالکیت محموله اعلام کرده هیچ گونه مدرک گمرکی معتبر در راستای ورود قانونی محموله به داخل کشور را ندارد.

وی پس از بررسی مستندات موجود در پرونده‌، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط خودرو و گوشی‌های تلفن همراه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و 397 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

ممیزی در ادامه از رسیدگی به پرونده 35 محموله لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد و افزود: تعداد پرونده‌های لوازم آرایشی و بهداشتی نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با عاملین قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی‌ در استان زنجان افزود: از شهروندان درخواست می‌شود لوازم آرایشی و بهداشتی را از فروشگاههای معتبر خریداری کرده و در قبال خرید کالا حتما فاکتور خرید دریافت کنند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر