logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تفکر بسیجی با قدرت،مقابل مثلث شوم عبری، عربی و غربی ایستاده است/ الگوی بسیج در عراق باعث نابودی داعش شد

تفکر-بسیجی-با-قدرت،مقابل-مثلث-شوم-عبری،-عربی-و-غربی-ایستاده-است-الگوی-بسیج-در-عراق-باعث-نابودی-داعش-شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تفکر بسیجی با قدرت مقابل مثلث شوم عبری، عربی و غربی ایستاده است، گفت: الگوی بسیج در عراق باعث نابودی داعش شد.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در همایش شکوه مقاومت که توسط سپاه ناحیه زنجان به مناسبت پنجم آذر ماه روز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب توطئه های گوناگون دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی شروع شد، اظهار داشت: سه روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که دشمنان جنگ مسلحانه را علیه انقلاب در ایران اسلامی شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه کردستان،سیستان و بلوچستان، بندر ترکمن صحرا ،آذربایجان و گوشه کنار ایران دشمنان انقلاب اسلامی به منظور شکست انقلاب و تجزیه ایران اسلامی اقداماتی را انجام دادند، ابراز کرد: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با هدایت های استکبار جهانی در گوشه و کنار ایران اسلامی در راستای شکست انقلاب و تجزیه ایران اسلامی شروع شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای خنثی کردن توطئه هاو پیشگیری از موفقیت دشمنان اقدامات لازم را انجام دادند، عنوان داشت: یکی از این اقدامات مهم امام (ره) که ماندگار و ارزشمند است تشکیل بسیج در سال 1358 بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه آینده نگری و دشمن شناسی امام خمینی (ره) توانست توطئه های دشمانان را خنثی کند، افزود: امام (ره) در سال 1358 دستور تشکیل بسیج مستظعفین را صادر کرد و هشت سال جنگ تحمیلی در سال 1359 شروع شد که این آینده نگری امام خمینی (ره) را می رساند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در 37 سال گذشته آثار و برکات این نهاد مقدس که با نگاه بصیرت افزایی و دشمن شناسی امام خمینی (ره) تشکیل شده به بار نشسته است، تصریح کرد: امروزه بسیج را در عرصه های مختلف برای پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب و ایستادگی در مقایل دشمانان را ملاحظه کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه اولین جلوه قدرت نمایی بسیج در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود، ادامه داد: حضور بسیجیان به عنوان نیروهای مردمی در مناطق عملیاتی که از اقشار مختلف مردم تشکیل شده بود در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادند و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سازمان بسیج منحصر به عرصه های نظامی نمی شود، اضافه کرد: هرکجا که به بسیج و امداد رسانی نیاز باشد بسیج کارآمدی خود را نشان خواهد داد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروزه بسیج در همه عرصه های حضور دارد و در عرصه های علمی قدرت نمایی می کند، خاطرنشان ساخت: در همه عرصه هایی که کشور نیاز دارد بسیج قدرتمندانه وارد می شود و سربلند ازعرصه ها بیرون می آید .

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ملت عراق توانستند با تفکر بسیجی و فتوای مرجعیت توطئه های دشمنان را ریشه کن کنند، تاکید کرد: در یمن در مقابل مثلث شوم عبری، عربی و غربی با تفکر بسیجی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا اگر یک درصد احتمال می داد که می تواند به ایران حمله کند و موفق شود لحظه ای کوتاهی نمی کرد، یادآور شد: اقتدار نظامیان ایران اسلامی ، حضور مردم همیشه در صحنه،هوشیاری رهبر انقلاب و رصد توطئه های دشمنان این جرأت را از آمریکا گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعد از 39 سال قدرت منطقه ای و جهانی شده است، گفت: بدون نظر و حضور ایران هیچ تحولی در منطقه نمی تواند دوام و قوام پیدا کند و دشمن این را بخوبی درک کرده است.

عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر