logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۴۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیجیان امروز دست هرتجاوزگری را قطع می کنند/ آمادگی همه جانبه بسیجیان برای دفاع از اسلام و کشور

بسیجیان-امروز-دست-هرتجاوزگری-را-قطع-می-کنند-آمادگی-همه-جانبه-بسیجیان-برای-دفاع-از-اسلام-و-کشور

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان ایران اسلامی گوش به فرمان ولایت آماده دفاع از نظام هستند، گفت: بسیجیان امروز دست هرتجاوزگری را قطع می کنند.

به گزارش موج رسا;سردار جهانبخش کرمی امروز در همایش شکوه مقاومت با بیان اینکه بسیج در صحنه های دفاعی، سازندگی، محرومیت زدایی و غیره در حال خدمات رسانی به مردم شهید پرور استان زنجان است، اظهار کرد: استان زنجان مکتب شهیدان گمنامی است که پیروانش بالای گلدسته ها اذان شهادت سرمی دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان استان زنجان با حضور خود در همایش شکوه مقاومت با شهیدان تجدید بیعت کردند که برای دفاع از ایران اسلامی و کمک به ملت ایران آماده اند، ابرازکرد: اگر دست هر تجاوزگری به کشور ما دراز شود بسیجیان دست آنها را قطع می کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اگرپای کثیف دشمانان ایران اسلامی در کشور ما باز شود بسیجیان انقلاب اسلامی پای دشمانان را قلم می کنند، عنوان داشت: بسیجیان ایران اسلامی گوش به فرمان ولایت آماده دفاع از نظام هستند.

لازم به ذکر است که همایش شکوه مقاومت توسط سپاه ناحیه زنجان به مناسبت پنجم آذر ماه روز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار شد.

گفتنی است که گردان ها بیت المقدس حوزه های مقاومت سپاه ناحیه زنجان در این مراسم حضور داشتند و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان سخنران این همایش بود.

عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر