logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جوان در گفت‌وگو با موج رسا:

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان مرداد ماه سال 97 افتتاح می‌شود/ پیش‌بینی اردوهای خارج از کشور برای ورزشکاران ملی پوش زنجان در بازیهای آسیایی

ورزشگاه-15-هزار-نفری-زنجان-مرداد-ماه-سال-97-افتتاح-می‌شود-پیش‌بینی-اردوهای-خارج-از-کشور-برای-ورزشکاران-ملی-پوش-زنجان-در-بازیهای-آسیایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در صورت تامین اعتبار مرداد ماه سال 97 افتتاح می‌شود.

 

علی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان اظهار کرد: این پروژه را فعال کرده‌ایم تا بتوانیم با تامین اعتبار به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه منتظر مرحله دوم اعتبارات هستیم، ابراز کرد: امیدوارم با دریافت اعتبار بتوانیم این پروژه‌ای که نیاز استان است را آماده افتتاح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: اگر اعتبارات به موقع تخصیص یابد این تا پایان مرداد ماه سال 96 افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای ورزشکارانی که قرار است در بازیهای آسیایی حضور داشته باشند، گفت: ما برنامه ویژه‌ای را برای آن دست از ورزشکارانی که شانس حضور در بازیهایی آسیایی را دارند، تدارک دیده‌ایم.

جوان با بیان اینکه جلساتی در این خصوص برگزار و رایزنی‌هایی انجام شده است، عنوان کرد: برای برخی از این ورزشکاران اردوهای خارج از کشور را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانند با آمادگی کامل در بازیهای آسیایی حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با محدودیت‌های مالی مواجه است اما سعی می‌کنیم با تامین منابع مالی این امر را محقق سازیم چرا که بازیهای آسیایی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۷ مردادماه تا ۱۱ شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی و در جاکارتا برگزار می‌شود.

وی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی قایقرانی در استان زنجان اشاره و اظهار کرد: این اردو در سد کینه‌ورس شهرستان ابهر با حضور ملی پوشانی از استانهای مختلف از جمله زنجان آغاز شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر