logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۴۷۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

بسیجی زمان شناس و دشمن شناس است

بسیجی-زمان-شناس-و-دشمن-شناس-است

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت:بسیجی همواره زمان شناس و دشمن شناس بوده و به موقع در صحنه حضور دارد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: آنچه بیش از هر چیز دیگر تسڪین بخش دردها و بهترین مرهم بر زخم زلزله زدگان بود سفر مقام معظم رهبرى(مدظله) حضور در ڪنار این مردم بود. 

وی افزود: 5آذر روز تشڪیل بسیج و هفته بسیج است و ویژگی های بسیجیان را با توجه به سخنان گهربار امام و مقام معظم رهبری می توان برای بسیجی قائل شد ڪه بسیجی از عمق جان خدا باور است؛ و ڪسی ڪه خدا باور باشد از هیچ چیز غیر از خدا نمی‌ترسد.
امام جمعه قیدار ادامه داد: بسیجی بودنش برای فداڪاری در راه خدا است سیاسی است اما سیاست‌زده نیست، اهل مهر مقدس خشم مقدس است مهر نسبت به مردم مظلوم خشم علیه بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنها آمریڪای جنایتڪار رحماء بینهم و اشداء علی الڪفار است.
وی افزود: بسیجی همیشه آماده است چرا ڪه دشمنان همیشه برای ضربه زدن آماده هست فرهنگ بسیج، فرهنگ بصیرت است و بسیجی زمان شناس و دشمن شناس است.
امام جمعه قیدار ادامه داد:بسیجی از طعنه‌ها و نیش‌ و ڪنایه ها نمی رنجد و حزبی، جناحی، گروهی نیست و فقط هر ڪجا ولایت ایستاده او نیز همان جا می‌ایستد.
وی افزود: این تفڪر ناب بسیجی باعث شده ڪه امروز ملت بزرگوار ایران اسلامی تمام قد، در برابر استڪبار جهانی بایستد این تفڪر بسیجی باعث شده سیطره ڪثیف و خبیث داعش امروز جمع شود و آن سردار رشید بسیجی مالڪ اشتر علی به مولا و مقتدای خود امام خامنه ای بنویسد و جمع شدن طومار ڪثیف داعش را با افتخار اعلام نماید و مایه خرسندی همه مظلومان و مردم شریف ایران به ویژه امام مسلمین شود.
امام جمعه قیدار ادامه داد: امروز هدف استڪبار ایجاد آشوب در خاورمیانه است و می‌خواهند ایران را مقصر اصلی معرفی ڪنند آل سعود به دنبال جبران ناڪامی های خود در خاورمیانه است و برای جبران ناڪامی های خودش در منطقه از هیچ اقدامی فروگذار نمی ڪند دارد رجز خوانی می ڪند اما این را بدانند ڪه صبر و حوصله جمهوری اسلامی هم حدی دارد وای به روزی ڪه ڪاسه صبر و حوصله لبریز شود درصورتی ڪه ڪوچڪترین تعرضی به ایران اسلامی ڪنند با بزرگترین ضربه ملت ایران مواجه می‌شوند ڪه جبران ناپذیر است.
وی افزود: یڪ درس بزرگی ڪه امروزدر این مقطع حساس لازم است از گفتار و سیره عملی امام حسن عسڪری یاد بگیریم این است ڪه وحدت با آحاد مسلمین به ویژه اهل سنت را حفظ ڪنیم و با عمل و برخورد خود آن‏ها را دعوت ڪنیم.
امام جمعه قیدار ادامه داد:امام حسن عسكرى(ع) به شيعيان فرمان مى‏دهند چهار كار را در ارتباطات با مخالفان خويش مانند نماز خواندن با آنان و در بين قبايل و طوايف آنان و در خانه‏ها و مساجد اهل سنت، و حضور در تشييع جنازه مخالفان، و عيادت مريضان، و اداى حقوق انان انجام دهند.
وی به 9 ربیع آغاز امامت و ولایت امام زمان علیه السلام نیز اشاره ڪرد و این روز را تبریڪ گفت.

اشراق 24/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر