logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۷۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در خطبه های نماز جمعه ماهنشان مطرح شد؛

نابودی داعش، ظرفیت منطقه ای و فرامنطقه ای نظام اسلامی را نشان داد/ تأخیر در انتخاب شهردار ماهنشان و دندی، به عقب ماندگی شهر منجر می شود

نابودی-داعش،-ظرفیت-منطقه-ای-و-فرامنطقه-ای-نظام-اسلامی-را-نشان-داد-تأخیر-در-انتخاب-شهردار-ماهنشان-و-دندی،-به-عقب-ماندگی-شهر-منجر-می-شود

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: نابودی شجره خبیثه داعش با محوریت ایران اسلامی، نشان داد که نظام اسلامی از ظرفیت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای فراوان برخوردار بوده و از طرفی نشان داد که استکبار و نوکران منطقه‌ای آن، چه اندازه دچار آشفتگی درونی هستند. 

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا و مهره‌های توخالی آن از هیچ تلاش و توطئه‌ای در حمایت از داعش و نابودی رزمندگان مقاومت فروگذار نکردند، اظهارداشت:  این در حالی است داعش و حمایت کننده گانشان که در برابر قدرت ایمان و اراده مبتنی بر ولایت ایران اسلامی با ذلت و زبونی هر چه تمام شکست خوردند.

وی افزود: اگر ثمره انقلاب اسلامی فقط پرورش یک نفر به نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشد، جای بسی افتخار و سربلندی است.

خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: گل سر سبد تحلیل‌ها در مورد این قضیه همان است که امام المسلمین فرمود که نابودی داعش پیام جمهوری اسلامی را به گوش‌ ملت‌ها رساند.

 حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: اینجاست که قدر و منزلت بسیج و فرمایش گهربار رهبر انقلاب روشن می‌شود که فرمود:   وظیفه‌ی اصلی نیروی مقاومت بسیج این است که با هماهنگ ‌سازی ظرفیت‌ها، اراده‌ها و ابتکارهای مردم به‌ویژه جوانان، برای رسیدن به اهداف والای جمهوری اسلامی، هم‌افزایی ایجاد کند تا شاهد یک حرکت سازندگی و تولید و پیشرفت از جانب میلیون‌ها نفر از آحاد مردم، در بخش‌های مختلف باشیم. [و همین را ما در مبارزه با داعش و یا کمک به زلزله زدگان مشاهده کردیم.]

وی افزود: همچنانکه ثمره این انقلاب بزرگ، وحدت و همدلی بین مسلمانان و ملت‌های مختلف بود که حضرت آقا در دیدار با شرکت کنندگان همایش «محبان اهل‌بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها» بر آن تأکید کردند.

 امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: حضور صمیمی و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب، هم افتخاری مجدد برای ایران اسلامی با نظام بی‌بدیل اسلامی است و از سوی دیگر استقبال با شکوه مردم از ایشان نشان دهنده بصیرت اجتماعی و سیاسی مردم است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: حمایت و کمک مردم از زلزله ‌زدگان غرب کشور‏، شکوه حماسه‌ مردم در ارتباط با کمک به هموطنان و همنوعان بود. 

وی با اشاره به آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج ) افزود: امام حسن عسکری (ع) از طرفی سعی کرد یک شبکه ارتباطی، اجتماعی و سیاسی برای شیعیان تعریف کرده و آن‌ها را سازماندهی کند. بعید نیست که بگوییم زندگی ایشان در حصر و مراودات کمتر و در عین حال سری ایشان با شیعیان، آن هم شیعیان خاص نوعی امداد غیبی بوده و در حقیقت گامی اساسی و استراتژیک در جهت آماده سازی جامعه شیعیان برای زمان غیبت حضرت حجت (عج‌) بود.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: از طرفی ایشان با طراحی سازمان نیابت، تکلیف زمان غیبت را تعیین کرده و زمینه را برای اجرای نظریه ولایت فقیه مهیا نمود. در یک جمله می‌توان گفت: نوع تعامل حضرت امام حسن عسکری (ع) به ما می‌فهماند که شرط امامت حضور و ظهور فیزیکی نیست.

 

*تأخیر در انتخاب شهردار ماهنشان و دندی، به عقب ماندگی شهر منجر می شود

 حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به عدم انتخاب شهردار ماهنشان و دندی بعد از گذشت شش ماه از انتخابات، اظهارداشت: بعد از گذشت شش ماه از انتخابات هنوز تکلیف شهردار چه در ماهنشان و چه در دندی مشخص نشده است. گلایه‌های زیادی از این روند داریم؛ انتظار می‌رود تکلیف شهردار ماهنشان و دندی بر اساس قانون و با انتخاب فردی انقلابی و متخصص در کمترین زمان ممکن تعیین شود.

وی اتأکید کرد: نهادها و دستگاه‌های مرتبط هم در تعیین صلاحیت‌ها اقدام کنند و نظر خود را در کمترین زمان ممکن اعلام کنند. انشاالله فرماندار محترم هم راهنمایی و هدایت لازم را انجام دهند.

خطیب جمعه ماهنشان تصریح کرد: ما از طرفی نسبت به شهرستان‌های دیگر به دلیل اینکه محرومیت‌های اقتصادی و جغرافیایی داریم، عقب‌تر هستیم و اگر چاره‌ای نیندیشیم، با این شرایط عقب‌تر هم خواهیم ماند. شاید یک ماه تأخیر چند ماه عقب‌ ماندگی برای آینده را به دنبال داشته باشد.

شمیم ماهنشان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر