logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۶۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان:

بازاریابی یکی از معضلات مهم شرکت‌های دانش‌بنیان است

بازاریابی-یکی-از-معضلات-مهم-شرکت‌های-دانش‌بنیان-است

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به مشکلات شرکت‌های دانش بنیان گفت: بازاریابی یکی از معضلات مهم شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش موج رسا; مهدی عباسی امروز در همایش جهادگران علم و فناوری با بیان اینکه در برخی از مسائل از دنیا عقب هستیم، اظهار کرد: خودباوری یکی از راه‌ها برای جبران عقب افتادگی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه باید با بازخوانی غفلت‌های انجام شده در برخی از امور عقب ماندگی‌های خود را جبران کنیم، ابراز کرد: برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف باید خودباوری را در جامعه و به خصوص در بین جوانان گسترش داده و تقویت کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با تصریح اینکه باید شعار "ما می‌توانیم" در جامعه نهادیه شود، خاطرنشان کرد: ترویج خودباوری در بین جامعه دانشگاهی نیز باید در اولویت قرار گیرد

وی با تاکید بر اینکه برخورداری از دانش و آگاهی یکی از شرایط لازم برای زندگی سالم است، یادآور شد: این امر با پیروزی از کلام خداوند و سیره ائمه معصومان(ع) محقق می‌شود.

عباسی هدف دشمن را ضربه زدن به خودباوری عنوان کرد و گفت: شبکه مجازی یکی از مهمترین ابزارهای دشمن است که با ایجاد شبهه و ابهامات در مسائل مختلف سعی دارد باور جوانان را تغییر دهد تا ریشه اسلام را بزند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه بازاریابی یکی از معضلات مهم شرکت‌های دانش‌بنیان است، اظهار کرد: برای تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی نیازمند بسیج همگانی در کشور هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر