logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۶۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست فرمانداری زنجان:

شهدای مدافع حرم با خون‌های خود امنیت نظام اسلامی را تامین کردند/ پیروی از ولایت پیروزی جبهه مقاومت را رقم زد

شهدای-مدافع-حرم-با-خون‌های-خود-امنیت-نظام-اسلامی-را-تامین-کردند-پیروی-از-ولایت-پیروزی-جبهه-مقاومت-را-رقم-زد

سرپرست فرمانداری زنجان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه گفت: شهدای مدافع حرم با خون‌های خود امنیت نظام اسلامی را تامین کردند.

بهروز مهدوی در حاشیه مراسم تشییع شهید خیرالله صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق اظهار کرد: این پیروزی با نابودی داعش به صورت رسمی از طرف نظام جمهوری اسلامی و سرلشکر سلیمانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه وعده سرلشکر سلیمانی به وقوع پیوست و دلهای ملتهای مسلمان شاد شد، افزود: امروز برای ملتهای آزاده سوریه، ایران، عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی روز فراموش نشدنی است.

سرپرست فرمانداری زنجان با تاکید بر اینکه زندگی ما به برکت خون شهدا جاری است، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم با جان‌فشانی‌های خود امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تامین کرده و یار و همراه مردم مسلمان دیگر کشورها بودند.

وی تصریح کرد: اگر ما در خارج از مرزها در برابر دشمن نمی‌ایستادیم به طور یقین در داخل کشور باید با آنها درگیر می‌شدیم بنابراین شهدای مدافع حرم ثابت کردند که همیشه پیرو ولایت و اسلام هستند.

مهدوی با بیان اینکه پیام شهدا مدافع این است که ما باید همیشه پیرو اسلام داستین باشیم، خاطرنشان کرد: کسانی که با نام اسلام آمریکایی خواستند نقشه شوم خود را پیاده کنند با شکست مواجه شده‌اند.

وی با تصریح اینکه باید همیشه هوشیار باشیم، گفت: پیروی از ولایت مردم ایران را از پیچ‌های سخت و سرنوشت‌ساز به راحتی عبور خواهد داد.

سرپرست فرمانداری زنجان اظهار کرد: این پیروزی نشان داد که باید در برابر دشمن تا آخرین لحظه مقاومت کرد چرا که پیروزی به وسیله مقاومت به دست می‌آید.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر