logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۴۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با برگزاری آئین آواز ایرانی در زنجان؛

آلبوم «رسم یاری» به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه به فروش می‌رسد

-آلبوم-«رسم-یاری»-به-نفع-زلزله‌زدگان-کرمانشاه-به-فروش-می‌رسد-

همزمان با برگزاری آئین آواز ایرانی در زنجان، آلبوم «رسم یاری» به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه به فروش می‌رسد.

به گزارش موج رسا; در حاشیه برگزاری اولین نشست آئین آواز ایرانی در زنجان، آلبوم موسیقیایی «رسم یاری» به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه به فروش می‌رسد.

جاوید عباسی فلاح، خواننده این آلبوم، ضمن تسلیت این حادثه غم‌بار به خانواده‌های داغدار زلزله اخیر استان کرمانشاه گفت‌: تمامی عواید حاصل از فروش این آلبوم برای کمک به مردم زلزله‌زده اخیر هزینه می‌شود. قیمت برای آلبوم رسم یاری تعیین نشده و علاقه‌مندان و نوع دوستان در حد بضاعت مالی این آلبوم را تهیه خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی درباره برنامه آئین آواز در زنجان افزود: مراسم آئین آواز زنجان ٩ آذر ماه امسال از ساعت ١٦:٣٠ تا ٢٠ در محل فرهنگسرای امام(ره) شهر زنجان با حضور علی شیرازی، مدیر اجرایی آئین آواز برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این برنامه شامل بخش تخصصی و اجرای ٦ نفر از خواننده‌های این استان است، اضافه کرد: در بین اجرا‌کنندگان سعید صفری و میثم علیگو از خواننده‌های مجرب استان حضور دارند که به همراه نوازندگی سه تار مجید ستاری و تارنوازی کمال خسروی، دو نوازنده توانمند و باسابقه به اجرای قطعات خواهند پرداخت .

عباسی فلاح عنوان کرد:  سعید صفری چندین سال متمادی نزد استاد شجریان و حمیدرضا نوربخش به آموزش آواز مشغول بوده است. میثم علیگو نیز نزد اساتیدی همچون مخدوم و محسن کرامتی آموزش دیده و از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی استاد محمدرضا لطفی و استاد نصراله ناصح‌پور نیز بهره‌ها برده که در این برنامه آواز  به صورت مرکب‌خوانی از طریق فواصل مشترک در آوازها و دستگاه‌های موسیقی ایرانی ارائه خواهد کرد.

گفتنی است این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.//ن


انتهای پیام/

فرم ارسال نظر