logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

نابودی داعش حاصل تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی سرلشکر سلیمانی است/ نقشه صهیونیستی، آمریکایی و سعودی شکست خورد

نابودی-داعش-حاصل-تدابیر-مقام-معظم-رهبری-و-فرماندهی-سرلشکر-سلیمانی-است-نقشه-صهیونیستی،-آمریکایی-و-سعودی-شکست-خورد

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابودی داعش گفت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت برای دشمن قابل تصور نبود.

 

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تقدیر و تشکر و از سپاه قدس و به خصوص سرلشکر سلیمانی به دلیل نابودی داعش اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای نیروهای جان برکفی است که همیشه در دفاع از جمهوری اسلامی ایران، مقدسات و مردم مظلوم منطقه با جان و دل وارد شده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای سرلشکر سلیمانی محکم و استوار در میدان ایستاده و مقاومت کردند، ابراز کرد: این اتفاقات و پیروزی‌ها در تاریخ تکرار شده و ثبت خواهد شد، یکسری دشمنان قسم خورده اسلام از همان صدر اسلام وجود داشتند که به طرق مختلف به دشمنی با اسلام پرداخته‌اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار دفاع از اسلام است، خاطرنشان کرد: دشمنی با اسلام در طول تاریخ وجود داشته و نسل به نسل منتقل شده که در این چند سال دشمنان برای مقابله با اسلام داعش را به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه تا ظهور امام زمان(عج) این دشمنی‌ها با اسلام ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر نماد اسلام است و با تمام وجود از ملت‌های مسلمان دفاع می‌کند.

بیگدلی با بیان اینکه صدام نیز داعش دیگری بود که جمهوری اسلامی ایران در مقابل آن ایستاد، افزود: دیدیم که صدام چه دشمنی‌هایی را با اسلام و ایران اسلامی انجام داد اما اکنون در کجا قرار دارد و جمهوری اسلامی کجاست؟

وی بیان کرد: داعش ساخته و پرداخته دست استکبار جهانی بود که می‌خواستند از این طریق به اسلام و ایران ضربه بزنند و از طرف دیگر متاسفانه وحدت به آن معنای مورد انتظار در جهان اسلام شکل نگرفته است تا دشمنان نتوانند مشکلی برای مسلمانان ایجاد کنند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و جان‌فشانی نیروهای جان برکف و مدافعین حرم و سرلشکر سلیمانی تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، اظهار کرد: داعش خساراتی را به کشورهای اسلامی وارد می‌کرد و مردم این کشورها را به شهادت می‌رساند که قدرت جبهه مقاومت در مقابل این خون‌ریزی‌ها پیروز شد.

وی گفت: نیروهای تحت فرمان سرلشکر سلیمانی کاری که دشمنان تصور آن را نمی‌کردند را انجام داده و از اسلام و قرآن به خوبی دفاع کردند.

بیگدلی با بیان اینکه نیروهای مخلص حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، ارتش سوریه و دیگر نیروهای جبهه مقاومت نیز در این پیروزی نقش داشتند، ابراز کرد: تمام نیروهای جبهه مقاومت با محوریت ایران این پیروزی بزرگ را آفریدند.

وی تصریح کرد: شکست داعش در منطقه شکست نقشه صهیونیستی، آمریکایی و سعودی بود که به دست دلیرمردان جبهه مقاومت و تدابیر مقام معظم رهبری به وقوع پیوست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر