logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۶۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان:

برنامه‌ریزان حوزه کشاورزی هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارند/ شورای اقتصاد قصد اعلام قیمت تضمینی گندم را ندارد

برنامه‌ریزان-حوزه-کشاورزی-هیچ-برنامه‌ای-در-زمینه-تولید-ندارند-شورای-اقتصاد-قصد-اعلام-قیمت-تضمینی-گندم-را-ندارد

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزان حوزه کشاورزی هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارند.

علی خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به تسویه مطالبات گندمکاران اظهار کرد: مطالبات گندمکاران روز گذشته به صورت کامل تسویه شد.

وی با بیان اینکه مطالبات گندمکاران استان زنجان نیز تا روز گذشته به صورت کامل تسویه نشده بود، افزود: اگر در روزهای گذشته هم خبری مبنی بر تسویه مطالبات از طرف مسئولان اعلام شده شاید منظور پرداخت به بانکها بوده چرا که پول به دست کشاورزان نرسیده بود و بانکها پرداخت را مرحله به مرحله انجام می‌داند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت کنونی توجه به کشاورزان پایداری در تولید را دچار مشکل خواهد کرد، گفت: امسال دیدیم که هم پرداختها دیر انجام شد و هم قیمت تضمینی تا این لحظه اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه دود بی‌تدبیری‌ها به چشم مصرف کننده و مردم خواهد رفت، عنوان کرد: این وضعیت نه تنها کشاورزی را دچار مشکل می‌کند بلکه اثرات آن به جامعه نیز منتقل می‌شود.

خان‌محمدی بیان کرد: امسال شورای اقتصاد قصد ندارد قیمت تضمینی را اعلام کند و صحبت‌هایی مطرح شده که می‌گویند قیمت را براساس اصول تعیین خواهیم کرد و به نظرم با این شرایط قیمت تغییری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزان حوزه کشاورزی هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارند، ابراز کرد: به نظرم با این شرایط تصمیمات دولت هیچ تاثیری در کشت وتولید نخواهد داشت چرا که برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: استانهای سرسیر کشت خود را انجام داده و استانهای گرمسیر نیز در حال کشت محصول هستند و به نظرم بعد این تصمیمات دولت چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: اعتقادمان این است که دولت براساس کیفیت به محصولات تولیدی بها دهد تا دست کشاورزان برای تولید در سالهای آینده گرم شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر