logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۶۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

دوباره شانه‌های پایتخت شور و شعور حسینی لرزیدن گرفت/ حاج خیرالله صمدی حبیب بن مظاهر دیار غواصان دریادل

دوباره-شانه‌های-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-لرزیدن-گرفت-حاج-خیرالله-صمدی-حبیب-بن-مظاهر-دیار-غواصان-دریادل

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان به مناسبت شهادت سردار مدافع حرم (خیراله صمدی) بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش موج رسا; جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان به مناسبت شهادت سردار مدافع حرم (خیراله صمدی) بیانیهای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الاشهداء و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

باز دوباره شانه های شهر شور و شعور حسینی لرزیدن گرفت و پیکر گلگون کفنِ شهیدی عزیز بر شانه های مردم نجیب زنجان آرام گرفت، باز دوباره آتش احقاد بدری و حنینی یزیدیان زمان، پاکبازی از تبار حسینیان و یادگاری از دوران هشت سال دفاع مقدس را به خیال خام دشمن دون به خاک انداخت، غافل از اینکه طبق وعده حتمی خدای عزوجل به اعلاء علیین عروج کرده است، که تا ابدالدهر زنده و ناظر اعمال ما و نزد خدای خویش مرزوق و مسرور باشد.

خدایا ! نکبت شیاطین تا به کجا و تا به کی ؟! اگر در کربلای سال 61 هجری مدافعان حریم خیام آل الله را به وحشیانه ترین وضع و حال پاره پاره و مثله کردند، امروز نیز فرزندان ناپاک و نامشروع ایشان در آخرین روزهای حیات شوم خود دگربار مدافعی از مدافعان حریم عتبات مقدسه آل الله را گلگون کفن ساختند که تا واپسین دم بر عذاب اخروی خویش بیافزایند.

شهید گلگون کفن مدافع حرم و حبیب بن مظاهر دیار غواصان دریادل حسینی: حاج خیرالله صمدی عزیز

اکنون و در طلیعه سپیده دم پیروز نهایی بر داعشیان خبیث که آرزوهای شوم استکبار و صهیونیسم و آل سعود را به همراه خلافت اموی خود در باد رفته می بینند چه سعادتمند و موقع شناس بودی که پس از عمری مجاهدت و ایثارگری، فرصت آخرین روزهای این جهاد عظیم را برای پیوستن به خیل پیروزمندان جاودانه تاریخ مغتنم شمردی و از شهد گوارای شهادت سیر نوشیدی!!

ما ضمن تسلیت این ضایعه به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خانواده داغدیده این شهید سعید، با شما عهد و پیمان می‌بندیم که مانند پاره های آهن، گداخته و استوار، ضمن نوکری در خانه اربابِ بی کفن و با تاسی به ولایت مداری قمر منیر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس (ع)، در تمامی عرصه های بعد نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و در این راه مانند شما با بصیرت و آگاهی از بذل جان و آبرو دریغ نکنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر