logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی قابل ارائه به جهان است

اقتصاد-مقاومتی-با-روحیه-جهادی-قابل-ارائه-به-جهان-است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی قابل ارائه به جهان است .

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دشمنان اسلام در طی 39 سال گذشته همواره نظام اسلامی را تهدید کرده اند.

وی با بیان اینکه بنیان انقلاب اسلامی است و به همین دلیل دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، خاطرنشان کرد: تهدید،تحریم،فشار و جنگ نرم توطئه دشمنان در طی این 39 سال بوده است.

این مسئول بیان داشت: مردم ایران همواره با فداکاری و شجاعت در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرده و اجازه نداده اند تا دشمنان به اهداف خود نائل شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان اسلام در برابر عزم و اراده ملت ایران،به دنبال قدرت نمایی هستند، ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس اجازه ندادیم دشمنان به اهداف خود برسند.

سردار کرمی با اشاره به حضور بسیج در کنار مردم برای دفاع از نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت:این حضور دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج، افزود:امام خمینی (ره) با درک شرایط کشور فرمان تشکیل بسیج را در سال 58 صادر کردند.

این مسئول تصریح کرد: امروز از ترس بسیجیان حزب‌الله لبنان، خواب شیرین بر صهیونیست‌ها حرام شده است و بسیجیان در سوریه، آمریکایی‌ها و کشورهای عربی را شکست داده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز هم بسیجیان در عراق و یمن در مقابل حملات آمریکا و رژیم غاصب اسراییل ایستاده‌اند، تصریح کرد: امروز ملت ایران الگوی بسیجیان این کشورها هستند.

سردار کرمی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از سوی بسیج، یادآور شد: اعزام کاروان‌های راهیان نور، شکل‌گیری راهپیمایی اربعین و حضور مردم در هیات‌های عزاداری چندصد هزار نفری زنجان در ایام عاشورا است، الگوهایی است که به دنیا صادر شده است.

وی برضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری شکوفایی کشور را به دنبال دارد.

این مسئول با بیان اینکه همان‌طور که در آزادی خرمشهر، رزمندگان خطوط شکست‌ناپذیر خرمشهر را شکستند امروز هم باید با همان روحیه در اقتصاد مقاومتی تلاش کرد، گفت: زمینه های اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور مهیاست و دولت نیز وظیفه دارد زمینه را برای ورود مردم و جوانان به صحنه‌های اقتصاد مقاومتی فراهم کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اشتغالزایی و رفع بیکاری را از تاکیدات در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: بسیجیان طی امسال تا کنون 165 پروژه در مناطق محروم اجرا کرده‌اند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر