logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۶۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

کمک به زلزله زدگان نشان همبستگی ملت است

کمک-به-زلزله-زدگان-نشان-همبستگی-ملت-است

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه یاری رساندن به مردم حادثه دیده در غرب کشور بر همه مردم واجب است، گفت: همبستگی و اتحاد در بین ملت ایران اسلامی در کمک به زلزله زدگان مشاهده می شود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد باقر مقدمی « امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: از ویژگی های نهضت انبیاء معرفت به خدواند منان و یکتا پرستی است.

وی با بیان اینکه بیست و هشتم آبان ماه سالروز شهادت امام رضا علیه السلام است، افزود: برگزاری مراسمات عزاداری در سراسر کشور نشان از عشق ملت اسلامی به ائمه معصوم(ع) است.

امام جمعه ایجرود با ابراز تاسف از حادثه زلزله در غرب کشور، بیان کرد: از همه مردم شهرستان ایجرود بخاطر کمک هایی خود جوش تشکر می کنم و بر همه مردم واجب است تا حد توان یاری گر و کمک رسان باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید برای منافع ملی تلاش کنیم و اتحاد ملت ایران در حادثه اخیر زلزله غرب کشور مشاهده می شود، گفت: همت مردم شهرستان ایجرود و مسئولین در یاری رساندن به حادثه کدیدیگان زلزله کرمانشاه قابل تقدیر است.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه هفته وقف پیش رو است، اضافه کرد: وقف یکی از برکات برای زندگی انسان مومن است و تاثیر عمیقی در دنیا و آخرت او دارد.

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره بر سالروز آزاد سازی سوسنگرد در سال۱۳۵۹، ادامه داد: جوانان غیور ایران اسلامی و با رهبری مدبرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیروزی را نصیب ملت کردند.

حجت الاسلام مقدمی با تاکید بر اینکه بسیج لشکر مخلص خدا است، عنوان کرد: ایران اسلامی زیر سایه بسیج و نیرو های نظامی و انتظامی است که امن ترین کشور در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه روحیه والای بسیجی بیشتر از پیش در این مهم تاثیر گذار است، اضافه کرد: اتحاد و همبستگی بین نیروهایی مردمی و نظامی هیمنه دشمنان را در هم شکسته است. انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر