logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۴۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

عمده تغییر و تحولات در شهرداری زنجان تسویه حساب شخصی و انتخاباتی بود

عمده-تغییر-و-تحولات-در-شهرداری-زنجان-تسویه-حساب-شخصی-و-انتخاباتی-بود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برخی تغییرات چندماهه گذشته در شهرداری گفت: عمده تغییر و تحولات در شهرداری زنجان تسویه حساب شخصی و انتخاباتی بود.

به گزارش موج رسا; اسماعیل دویران امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به انتخابات اردیبهشت ماه امسال و اتفاقات خوب و بد این انتخابات اظهار کرد: در این انتخابات برخی بداخلاقی‌ها را شاهد بودیم که جای تاسف دارد.

وی با بیان اینکه موفقیت شورای پنجم به عملکرد ما بستگی دارد، افزود: شهردار زنجان نیز قول داده تا برخی پروژه‌ها را تا 24 ماه آینده تکمیل کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان اتمام پروژه‌های نیمه کاره و آغاز پروژه‌های جدید را مورد تاکید قرار داد و گفت: ایجاد توازن در بهره‌مندی شهروندان از خدمات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزایش سطح درآمدهای پایدار شهرداری زنجان، اصلاح طرح تفصیلی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی را از جمله موضوعات مهم عنوان و خاطرنشان کرد: به نتیجه رساندن پروژه‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار جدید و کاهش بروکراسی اداری باید مورد توجه قرار گیرد.

دویران با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز باید هدفمند دنبال شوند.

وی با بیان اینکه 14 پروژه بزرگ و شاخص زنجان طبق قول شهردار زنجان قرار است تا 24 ماه آینده تکمیل شود، اظهار کرد: بازگشایی زینبیه غربی، بازگشایی شامی، اتمام پارک بانوان غرب زنجان، تکمیل پارکینگ‌های طبقاتی، تکمیل ساختمان کنترل ترافیک و چند پروژه دیگر در این برنامه قرار دارند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به تغییر و تحولات دوران سرپرستی شهرداری زنجان نیز اشاره کرد و گفت: عمده تغییر و تحولات در شهرداری زنجان تسویه حساب شخصی و انتخاباتی بوده است.

وی با انتقاد از تغییر یک شبه برخی مدیران و کارکنان شهرداری زنجان عنوان کرد: از شهردار زنجان درخواست داریم این تغییر و تحولات را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر