logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

كارخانه توليد كود شيميايي تقلبي در زنجان پلمپ شد

كارخانه-توليد-كود-شيميايي-تقلبي-در-زنجان-پلمپ-شد

جانشين فرمانده انتظامي استان از شناسايی و كشف يك كارخانه توليد كود شيميايي تقلبي خبر‌داد و گفت‌: از اين كارخانه بيش از 10 هزار كيلو گرم كود شيمايي تقلبي كشف شد.

جعفر كردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران پليس آگاهي زنجان از طريق اقدامات فني و پليسي دريافتند فردي در يك سوله، اقدام به توليد و عرضه كود شيميايي تقلبي مي‌كند.

وي خاطر نشان كرد: ماموران پس از اطمينان از فعاليت متقلبانه اين فرد به همراه  قاضي ويژه تعزيرات حكومتي و كارشناس اداره جهاد كشاورزي به اين محل واقع در كيلومتر سه جاده " زنجان- بيجار " اعزام شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: در بازرسي از محل 206 كيسه 50كيلويي  به وزن ده هزار و 300 كيلوگرم  كود شيمايي تقلبي به همراه دستگاه‌ها و تجهيزات توليد كود تقلبي كشف شد.

وی خاطر نشان كرد: در اين محل با استفاده از خاك و آهك سفيد و به وسيله دستگاه‌هاي مربوطه كود‌هاي شيميايي تقلبي توليد و به فروش مي‌رسيد.

كردلو با اعلام اينكه اين سوله پلمپ شد بيان کرد: كشاورزان و خريدان در خريد كود و سموم دفع آفات به علائم استاندارد توجه كرده و اينگونه اقلام را از مراكز مجاز خريداري کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر