logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

داد مظلومیت تولید کنندگان را از امور مالیاتی به رئیس جمهور برسانید/ بعد از برجام هیچ اتفاقی در فرآیند بانکی و امور بین‌المللی نیافتاده است

داد-مظلومیت-تولید-کنندگان-را-از-امور-مالیاتی-به-رئیس-جمهور-برسانید-بعد-از-برجام-هیچ-اتفاقی-در-فرآیند-بانکی-و-امور-بین‌المللی-نیافتاده-است

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه برجام را پشت سرگذاشتیم به امید اینکه بعد از برجام گشایشی اتفاق خواهد افتاد گفت: بعد از برجام هیچ اتفاقی در فرآیند بانکی و امور بین‌المللی نیافتاده است.

به گزارش موج رسا; غلامحسین جمیلی امروز در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان زنجان با اشاره به اینکه ما برجام را پشت سرگذاشتیم به امید اینکه بعد از برجام گشایشی اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: امروز بعد از چند سال گذشت از مسئله برجام هنوز هیچ اتفاقی در فرآیند بانکی و نقل و انتقالات امور بین‌المللی ما که قرار بود اتفاق بیفتد محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه داد مظلومیت تولید کنندگان را از امور مالیاتی به رئیس جمهوری برسانید افزود: آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور در سفر استانی به زنجان در محل اتاق بازرگانی حضور پیدا کردند و جملاتی را در خصوص حمایت از بخش خصوصی و تسهیل فضای کسب و کار کشور مطرح کردند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: آن چیزی که امروز اتفاق می‌افتد در واقع خلاف آن چیزی است که قرار بود که ما تجربه کنیم.

وی افزود: همه تولیدکنندگان و همه مردم با صبوری این وضعیت را تحمل می‌کنند.

جمیلی تصریح کرد: اگر قرار است به هر دلیل و به هر مصلحتی عددی را به عنوان مالیات وصول کنید دیگر به ناراحتی نیازی نیست.  

وی افزود: آیا قرار است این صبوری به منزله پذیرش تا انتها باشد خیلی شفاف و واضح بیان کنید و واضح به ما بگویید که قرار هست ما به هر ترتیبی که شده این عدد را به عنوان مالیات وصول کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان افزود: امروز روز صادر کننده است و در همین جمع صادر کننده‌ای داریم که چند سال متوالی از دست استاندار و میهمانان به عنوان صادر کننده نمونه لوح تقدیر دریافت کرده است.

وی گفت: امور مالیاتی از همین صادر کننده ارزش افزوده را می‌گیرد و به مدارک و فعالیت این صادر کننده اصلا توجهی ندارد.

جمیلی بیان کرد: تقاضای من این است به جایی اینکه هیئت صنعتی و تور صنعتی برگزار کنیم و به جایی که بیاییم برای صادرات بیشتر تلاش کنیم هر کدام از بنگاه‌های اقتصادی یکی از مسئولین و مدیران استانی ممیزین مالیاتی را به حوزه خودشان بیاورند و با هزینه خودشان حقوق آنها را پرداخت کنند و تا آنها ببینند که فرایند صادراتی از چه پیچیدگی‌هایی برخوردار است.

وی افزود: وقتی صحبت از معوقات بانکی می‌شود و وقتی صحبت از بدهی‌های مالیاتی، تامین اجتماعی، عدم پرداخت حقوق کارگران و مشکلاتی مانند آنها می‌شود می‌گویند بخش خصوصی و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع خودشان این مشکلات را بوجود آورده‌اند افزود: ولی وقتی صحبت از افزایش صادرات و افزایش تولید و اشتغال می‌شود همه اینها را مدیران انجام دادند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه از همه حمایت‌ها و تلاش‌ها و پشتیبانی‌هایی که انجام شده قدردانی می‌کنیم گفت: اینها قطعا در یک نظام جامع شکل می‌گیرد.

وی بیان کرد: اگر با نگاه بدبینانه با صاحبان صنایع رفتار می‌کنیم از آن طرف هم باید به میزان ایجاد اشتغال توجه داشته باشیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر