logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان:

بیش از 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد

بیش-از-4-هزار-پروژه-ورزشی-نیمه-تمام-در-سطح-کشور-وجود-دارد

معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دولت طرح‌های نیمه‌تمام را ساماندهی کند کار بزرگی انجام داده است گفت: بیش از 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد.

به گزارش موج رسا; امیررضا خادم امروز در دیدار با سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مورد فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در امور جوانان اظهار کرد: موضوعی که به لایحه‌‌های جدید اضافه شده این است که اعتبارنامه‌ها و مجوزهای سمن‌های فعال رسمی شود تا بتوانند شناسه بگیرند و قراردادهای مشخصی را ثبت کنند چرا که پیش از این دستگاه‌ها اعتبار لازم را در سمن‌ها نمی‌دیدند و همکاری مطلوبی با آن‌ها نداشتند.

وی سمن‌ها را تشکل‌های مردمی خواند و گفت: در همه جای دنیا سازمان‌های مردم‌نهاد با بودجه‌های مردمی کارهای عام‌المنفعه انجام می‌دهند و نباید انتظار کمک‌های مالی مستقیم از دولت داشته باشند و با این حال دولت سعی می‌کند حداقل حمایت‌ها را از این سازمان‌ها داشته باشد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اگر موضوع جدایی بخش جوانان و ورزش از وزارتخانه ورزش و جوانان مصوب شود، اتفاقات دیگری در حوزه جوانان می‌افتد ابراز کرد: تا آن موقع اولویت این وزارت ساخت خانه‌های جوان است.

وی با اشاره به اینکه قرار است 90 میلیارد تومان از اجاره سالن‌های ورزشی به خزانه دولت واریز و برای هزینه‌های جاری ادارات ورزش و جوانان شهرستانی هزینه شود بیان کرد: سعی می‌کنیم شرایط بهتری را برای جذب بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش فراهم شود.

خادم خاطرنشان کرد: در سفر امروز به شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه پکیج‌های ورزشی با تجهیزاتی از جمله توپ و تور، تاتامی و تشک کشتی به هیئت‌ها اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه‌تمام سرمایه‌های ملی هستند تصریح کرد: همین که دولت طرح‌های نیمه‌تمام را ساماندهی کند و به سرانجام برساند کار بزرگی انجام داده است.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان تعداد طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور را بیش از 4 هزار پروژه برشمرد و گفت: موضوعی که در قول‌های مسئولان برای کلنگ‌زنی و اجرای پروژه‌ها مغفول مانده این است که با این کار عدالت در توزیع منابع و توسعه زیرساخت‌ها از بین می‌رود.

وی بیان کرد: طرح برخی از موضوعات و درخواست‌های مردم و نمایندگان سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی و همین طور نمایندگان مجلس و مشابهت آن‌ها در نقاط مختلف کشور جای تامل دارد و باید برای عمل به آن‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژهای نیمه‌کاره شهرستان‌های ابهر، سلطانیه و خرمدره دست کم به 20 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد بیان کرد: این درحالی است که کل بودجه ورزشی اختصاص داده شده به استان زنجان در سال 96، 10 میلیارد تومان است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر