logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با بیش از ٣ هزار عنوان کتاب؛

نمایشگاه کتاب زنجان آغاز به کار کرد/سوم آذر آخرین روز نمایشگاه

نمایشگاه-کتاب-زنجان-آغاز-به-کار-کرد-سوم-آذر-آخرین-روز-نمایشگاه

نمایشگاه کتاب شهرستان زنجان، صبح امروز با حضور فرماندار این شهرستان و معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; نمایشگاه کتاب شهرستان زنجان، صبح امروز با حضور فرماندار این شهرستان و معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) افتتاح شد.

این نمایشگاه به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار شده و بیش از ٣ هزار عنوان کتاب در آن عرضه شده است.

ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در خصوص این نمایشگاه گفت: کتاب‌هایی با موضوعات عمومی، علمی، تاریخی، مذهبی، شعر و کمک درسی در این نمایشگاه به فروش می‌رسد و غرفه مستقل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در آن فعالیت میکند.

وی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه اعلام کرد: فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان از امروز، ٢٠ آبان‌ماه به مدت دوهفته، تا سوم آذرماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در خصوص ساعات بازدید از نمایشگاه نیز اظهار داشت: نمایشگاه همه روزه از ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه تا ١٢ و ٣٠ دقیقه ظهر و همچنین از ساعت ١٥ تا ١٩ و ٣٠ دقیقه عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر بوده و تخفیفات ویژه برای خریداران از این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر