logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۴۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان خبرداد

15 آذر آخرین مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی ققنوس

15-آذر-آخرین-مهلت-شرکت-در-جشنواره-دانشجویی-ققنوس

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: 15 آذر آخرین مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی ققنوس زنجان است.

امین بیات امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت:سومین دوره جشنواره استانی هنری دانشجویی با عنوان ققنوس در سال جاری در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت بسیج دانشجویی استان برگزار می شود، ادامه داد: علاقه مندان می توانند تا 15 آذر ماه سال جاری آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش ادبیات شامل شعر کلاسیک، نو،داستان کوتاه،در بخش ادبیات نمایشی نیز شامل فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: بخش هنرهای تجسمی شامل پوستر،عکس و کاریکاتور بوده و بخش نشریات دانشجویی نیز در این جشنواره گنجانده شده است.

بیات فیلم کوتاه، انیمیشن و تئاتر خیابانی را از دیگر بخش های این جشنواره عنوان کرد و گفت: علاقه مندان باید آثار خود را در موضوعات جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: در موضوع اقتصاد ،بیکاری، اشتغال، تولید، صنعت و بورس مورد توجه بوده و در موضوع سبک زندگی دانشجویی نیز علاقه مندان می توانند آثار خود را در زمینه های خوابگاه، اردو و ارتباط اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این مسئول بیان داشت: همچنین در موضوع شهدای مدافع حرم نیز دانشجویان می توانند در زمینه های بصیرت،عقیده،جهاد کبیر و ولایت مداری آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد:علاقه مندان می توانند از طریق سامانه zanjanboso@chmail.ir  و www.zanjan.boso.ir اقدام کرده و یا آثار را به صورت حضوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در اعتمادیه، مجتمع شهید شهریاری، بسیج دانشجویی تحویل دهند.

بیات افزود:شماره تماس 024-33063322 برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره در نظر گرفته شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر