logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۴۵۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان؛

نخستین تماشاخانه استان زنجان احداث می شود/ تماشاخانه زنجان دهه فجر به بهره برداری می رسد

نخستین-تماشاخانه-استان-زنجان-احداث-می-شود-تماشاخانه-زنجان-دهه-فجر-به-بهره-برداری-می-رسد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان؛نخستین تماشاخانه استان زنجان احداث می شود.

به گزارش موج رسا; ناصر مقدم در مراسم کلنگ‌زنی تماشاخانه زنجان با اشاره به ضرورت احداث چنین مکان هایی در زنجان،اظهار داشت: ساخت تماشاخانه از موضوعات مورد توجه این اداره کل بود که امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده شد.

وی نبود سالن برای برگزاری مراسم های نقد شعر و تمرین تئاتر را از مشکلات در این زمینه عنوان کرد و افزود: احداث این سالن می تواند نیازهای استان را تامین کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه احداث سالن تئاتر زنجان و هزینه کرد یک میلیارد و 500 میلیون تومان،گفت: برای ساخت و تکمیل و تجهیز این سالن 5 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

مقدم با اشاره به کمبود اعتبارات برای تکمیل و تجهیز سالن تئاتر زنجان، خاطرنشان کرد:به همین دلیل تصمیم بر این شد که تماشاخانه زنجان در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) افتتاح شود.

وی از طراحی نقشه‌های تماشاخانه زنجان خبر داد و گفت: این تماشاخانه با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان احداث می شود.

این مسئول بیان داشت: قرار است تا 45 روز آینده ساختمان این بنا آماده و تجهیزات آن نیز حداکثر تا اوایل دهه فجر آماده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اختصاص 120 متر مربع به عنوان زیربنای تماشخانه زنجان خبر داد و گفت:صندلی‌های آن نیز متحرک است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر