logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار سابق زنجان:

بازگشایی زینبیه غربی مشکل ترافیکی زنجان را بهبود می‌بخشد/ جذب 650 پروژه سرمایه‌گذاری در پنج ماه نخست امسال در زنجان

بازگشایی-زینبیه-غربی-مشکل-ترافیکی-زنجان-را-بهبود-می‌بخشد-جذب-650-پروژه-سرمایه‌گذاری-در-پنج-ماه-نخست-امسال-در-زنجان

شهردار سابق زنجان با اشاره به پروژه ترافیکی شهر زنجان گفت: بازگشایی زینبیه غربی مشکل ترافیکی شهر را بهبود می‌بخشد.

به گزارش موج رسا; حبیب یگانه عصر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار زنجان اظهار کرد: ما در شهرداری به دنبال سازمان سرمایه‌گذاری و  جذب مشارکت مردمی بودیم و توانستیم در شورای چهارم مجوز این کار را دریافت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در پنج ماه نخست امسال توانستیم 650 میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری را برای زنجان جذب کنیم که امیدواریم روند جذب سرمایه‌گذار در زنجان رو به افزایش باشد.

شهردار سابق زنجان با بیان اینکه امسال بودجه عمرانی شهرداری به غیر از سبزه‌میدان 110 میلیارد تومان است، تصریح کرد: این رقم در مقایسه با 650 میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذار عدد بسیار کمی است.

وی با تاکید بر اینکه راه توسعه شهرها و تامین منابع پایدار، جذب سرمایه‌گذار است، گفت: پروژه کارخانه تولید برق از پسماند شهری نمونه‌ای از جذب سرمایه‌گذار است که تکنولوژی این کار برای کشور انگلستان است و رقم سرمایه‌گذاری این پروژه 115 میلیون دلار است.

نصیری رئیس شورای شهر زنجان نیز در این مراسم با اشاره به شهرداری را یکی از مظلوم‌ترین دستگاه اجرایی دانست و عنوان کرد: مدیریت سنتی در این نهاد حاکم است و هزینه‌های جاری شهرداری نسبت به هزینه‌های عمرانی آن بسیار زیاد بوده و متاسفانه در سال‌های گذشته منابع مالی پایدار برای شهرداری ایجاد نشده است.

وی با ابراز انتقاد از بودجه در نظر گرفته شده برای شهرداری زنجان گفت: متاسفانه با توجه به جمعیت شهری زنجان بودجه اختصاص یافته برای این نهاد بسیار کم است و دست شهرداری یا در جیب مردم و یا در جیب دولت است.

نصیری از ناراضی بودن مردم از این نهاد سخن به میان آورد و گفت: زمان اجرای پروژه‌های عمرانی طولانی است و مردم از این وضعیت رضایت ندارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر