logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به دلیل اقدامات انجام شد؛

تقدیر سازمان پدافند غیرعامل کشور از صدا و سیمای مرکز زنجان

تقدیر-سازمان-پدافند-غیرعامل-کشور-از-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان

صدا و سیمای مرکز زنجان به لحاظ اقدامات صورت گرفته در مرکز در حوزه پدافند غیرعامل و انجام تمهیدات لازم در راستای مقابله با بحران های احتمالی مورد تقدیر سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گرفت .

به گزارش موج رسا; صدا و سیمای مرکز زنجان به لحاظ اقدامات صورت گرفته در مرکز در حوزه پدافند غیرعامل و انجام تمهیدات لازم در راستای مقابله با بحران های احتمالی مورد تقدیر سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گرفت .

در این راستا در همایشی که پس از انجام رزمایش موفق پدافند غیرعامل در حوزه سیگنال رسانی بین مرکز زنجان و سازمان، در  سازمان صدا و سیما و با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار شد، صدا و سیمای مرکز زنجان به لحاظ اقدامات صورت داده در حوزه پدافندغیرعامل با اهدای لوح تقدیری به امضای ریاست سازمان صدا و سیما و ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور، به مدیرکل مرکز مورد تجلیل قرار گرفت .

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است :«بدینوسیله در سال اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال، از جنابعالی که با همت خود زمینه ساز اقدامات موثر در جهت پیشبرد اهداف، راهبردها و سیاستهای رسانه ملی به ویژه در حوزه پدافند غیرعامل گردیده اید ، تقدیر و تشکر می شود.

گفتنی است، رزمایش سیگنال رسانی امن و مطمئن همزمان با هفته پدافند غیرعامل به مدت دور روز در مرکز انجام شد که در آن سینگنال رسانی زمینی در مواقع بحران مورد آزمایش قرار گرفته و با موفقیت انجام شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر