logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۴۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور نمایندگان و مسئولان استان زنجان؛

برنامه تلویزیونی «سروستان» از صدا و سیمای زنجان پخش می شود

برنامه-تلویزیونی-«سروستان»-از-صدا-و-سیمای-زنجان-پخش-می-شود

به منظور بررسی چالش های پیش روی توسعه استان با حضور نمایندگان و مسئولین استان زنجان،برنامه سروستان از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می شود.

به گزارش موج رسا; رنامه تلویزیونی «سروستان» عنوان برنامه ای است که از شبکه شما پخش می شود . در این برنامه که هر هفته روزهای سه شنبه پخش می شود نمایندگان استانها در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار آن استان به بررسی مباحث مربوط به توسعه استانها می پردازند .
در این راستا این برنامه سه شنبه این هفته  9 آبان به استان زنجان اختصاص پیدا کرده  و دو نفر از نمایندگان استان در استودیوی شبکه شما و آقای نیک سرشت معاون برنامه ریزی استانداری زنجان نیز در استودیوی شبکه اشراق حضور داشته و به طور زنده مسائل مربوط به توسعه استان ،توانمندی  و مزیت های سرمایه گذاری در استان ، بررسی ظرفیت های توسعه گردشگری ، چالش های پیش روی پیشرفت و توسعه استان زنجان و .... را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و مسئولین استانی دیدگاهها و نقطه نظرات کارشناسی خود را درباره موضوعات مطرح شده ، بیان می کنند .
یکی از اهداف این برنامه ایجاد زمینه های لازم برای ایجاد درک بهتری از مشکلات و مسائل پیش رو و راهکارهای رفع این معضلات می باشد .
برنامه سرورستان ساعت 18 سه شنبه به مدت 75 دقیقه از شبکه شما و همزمان از شبکه اشراق پخش خواهد شد .//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر