logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان استان زنجان خبرداد

افزایش 4.6 درصدی تولد نوزادان در مراکز تامین اجتماعی استان زنجان

افزایش-4.6-درصدی-تولد-نوزادان-در-مراکز-تامین-اجتماعی-استان-زنجان

مدیر درمان استان زنجان با اشاره به تولد نوزادان در مراکز تامین اجتماعی زنجان گفت: تولد نوزادان در بیمارستان‌های وابسته به تامین اجتماعی ۴.۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش موج رسا; علی محمدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش 7 درصدی ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال 490 هزار و 500 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 9 هزار و 814  نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین(ع) و امید ابهر بستری شده‌اند افزود: بیش از 4 هزار و 500 نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تعداد موالید در دو مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) طی شش ماه نخست  سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 2 هزار و 861 مورد زایمان در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش  4.68 درصدی داشتیم.

وی با تاکید بر اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود  71 هزار 317 نفر از  افراد سالمند به محض مراجعه به این مراکز خارج از نوبت و به شکل ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته‌اند.

محمدی استان تعداد مراجعان خدمات تشخیصی درمانی سرپایی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 601 هزار نفر ظرف شش ماهه نخست امسال عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در زنجان  با دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر‌، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و چهار درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده  این تعداد خدمات را به شکل کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه کرده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر