logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور 67 روحانی مستقر؛

طرح روستایی در مدارس روستایی استان زنجان اجرا می شود

طرح-روستایی-در-مدارس-روستایی-استان-زنجان-اجرا-می-شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با حضور 67 روحانی مستقر؛طرح روستایی در مدارس روستایی استان زنجان اجرا می شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری  امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; به طرح روستایی در مدارس روستایی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت:: طرح روستایی با حضور ۶۷ روحانی مستقر در روستاهایی که بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار دارند، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح روستایی این است که این روحانیون در مدارس در خصوص آسیب‌های اجتماعی، مسائل مذهبی و دینی و سبک زندگی اسلامی فعالیت می‌کنند و این روحانیون آموزش‌دیده و متخصص هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبلیغات اسلامی در زمینه ساماندهی مبلغان دینی در سطح مدارس روستایی آمادگی کامل دارد و نسبت به آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان روستایی به مسائل روز جامعه به‌طور جد برنامه‌ریزی لازم را تدوین کرده است.

حجت الاسلام صفی یاری بابیان اینکه تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه جدی به رفع آسیب‌های اجتماعی دارد، ابراز کرد: تبلیغات اسلامی به مناطق آسیب‌پذیر توجه دارد و بخشی از اعتبارات این بخش در مدارس مناطق آسیب‌پذیر باید هزینه شود.

وی به اجرای طرح عفاف در مدارس زنجان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته این طرح شروع‌شده است ولی اجرای طرح به‌صورت جامع و کامل نبود ولی امسال این طرح به‌صورت سامانمند اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به اجرای طرح مدیریت بلوغ جنسی اشاره کرد و گفت: این طرح بر اساس معارف دینی و مذهبی در مدارس اجرا می‌شود.

حجت الاسلام صفی یاری یادآور شد: بسیاری از برنامه‌ها ناظر بر بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان است اما در سال جاری برنامه‌های این بخش گسترده‌تر و منسجم‌تر اجرا می‌شود و بر اجرای طرح‌های مختلف دینی و مذهبی و فرهنگی در مدارس روستایی تأکید دارد چراکه توجه به ارزش‌های اخلاقی و دینی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر