logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

توطئه دشمن تفرقه افکنی در جهان اسلام است/اتحاد مسلمانان نقطه ضعف استکبار جهانی

توطئه-دشمن-تفرقه-افکنی-در-جهان-اسلام-است-اتحاد-مسلمانان-نقطه-ضعف-استکبار-جهانی-

امام جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه نقطه ضعف دشمنان، وحدت و اتحاد مسلمانان است که به شدت از آن وحشت دارند، گفت:چرا که تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه مسلمانان در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف و برهم زدن وحدت مسلمانان است. 

 

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد باقر مقدمی «امام جمعه ایجرود» در خطبه های این هفته نماز جمعه ایجرود با اشاره به اینکه استکبار جهانی و اسرائیل در نظر دارند با ایجاد جنگ و تفرقه کشورها را دچار یک ویرانی گسترده و همه‌جانبه کنند،اظهار داشت: وزیر امور خارجه با انجام سفرهای متعدد در صدد متحد کردن کشورها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان جهان اسلام در تلاش اند تا با تجزیه به نقشه های شوم خود برسند، افزود:اتحاد بیشتر از پیش  لازمه حیات مسلمانان است.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه نقطه ضعف دشمنان، وحدت و اتحاد مسلمانان است که به شدت از آن وحشت دارند بنابراین مسلمانان باید این وحدت را حفظ کنند، ادامه داد:تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه مسلمانان در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف و برهم زدن وحدت مسلمانان است.

حجت الاسلام مقدمی ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند که با جنگ نظامی و روبرو نمی توانند بر مسلمانان غلبه کنند و تنها راه پیروزی بر مسلمانان را برهم زدن اتحاد و همبستگی آنها می دانند، بنابراین از هیچ توطئه ای علیه آنها دریغ نمی کنند.

وی با بیان اینکه برادران محترم هلال احمر در سراسر کشور از جمله در شهرستان ایجرود با اقدام خدا پسندانه و جمع آوری کمک به مردم مظلوم میانمار اضافه کرد: افزایش قتل و کشتار در کشورهای اسلامی و ایجاد موج اسلام هراسی در جهان غرب از مهمترین توطئه های دشمنان علیه اسلام است.

امام جمعه ایجرود با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز شهید حسین فهمیده خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اساسی‌ترین نهاد برای تربیت چنین جوانانی است و معلمان عزیز که شغل انبیاء را یدک می‌کشند در تربیت و پرورش چنین جوان‌هایی باید نقش اساسی و محوری را داشته باشند.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره به سالروز امام حسن مجتبی(ع) گفت: پیروی از ولایت فقیه در هر زمان لازم و ضروری است.

ایجرود خبر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر