logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

برای ورود سرمایه گذاران باید تنگ نظری در زنجان کنار گذاشته شود/افزایش اقامت مسافران در زنجان

برای-ورود-سرمایه-گذاران-باید-تنگ-نظری-در-زنجان-کنار-گذاشته-شود-افزایش-اقامت-مسافران-در-زنجان

استاندار زنجان گفت: برای ورود سرمایه گذاران و توسعه استان زنجان باید تنگ نظری در زنجان کنار گذاشته شود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در مراسم کلنگ زنی هتل ۵ ستاره گاوازنگ زنجان بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت های استان برای امر توسعه تاکید کرد و اظهار داشت: آمار درست می تواند زمینه توسعه را بیشتر فراهم کند.

وی با بیان اینکه آمار باید به زبان عامیانه و ساده به مردم گفته شود،تصریح کرد: در این صورت مردم نیز همکاری لازم را در ارائه آمار خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت های مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ زنجان، گفت: این مجموعه حکم اتاق مهمان را برای زنجانی ‌ها دارد که باید به درستی از این ظرفیت استفاده شود.

استاندار زنجان برضرورت همکاری برای احداث فاز دوم هتل ۵ ستاره گاوازنگ زنجان تاکید کرد و گفت: زنجان با جمعیت ۴۳۰ هزار نفری باید دارای ظرفیت های بیشتر باشد.

درویش امیری خاطرنشان کرد:  زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و پایگاه علم و دانشگاه در کشور باید دارای اقامتگاه های مهم برای میهمانان باشد.

وی گفت: در روز هشتم و یازدهم محرم هر سال زنجان میزبان میهمانانی از سراسر کشور است که باید هتلی در شان آنها احداث شود.

درویش امیری یادآور شد: ضروری است تنگ‌نظری ها کنار گذاشته شده تا سرمایه گذاری در بخش های مختلف انجام شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در زمینه صنعت،گفت: این مهم نیاز به زیرساخت‌های خدماتی و مبلمان صحیح شهری دارد.

این مسئول با بیان اینکه در استان زنجان تنها هشت هتل فعالیت می کند، گفت:یک هزار و 100 تخت هتلینگ در استان زنجان وجود دارد.

استاندار زنجان برضرورت اضافه شدن یک هزار و ۵۰۰ تخت دیگر به آمار فعلی تاکید کرد و گفت:زنجان باید مقصد سرمایه‌گذاری در کشور شود.

درویش امیری افزود:مدت اقامت ۱۸ ساعته مسافران در زنجان طی سال گذشته، به دو شبانه روز افزایش پیدا کرده است.

جواد رحمتی، معاون امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: احداث هتل پنج ستاره یکی از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در توسعه استان زنجان محسوب می شود.

وی گفت: منطقه گاوازنگ زنجان دارای پیشینه در امر توسعه است،گفت: از ابتدای سال ۱۳۷۳ اقدامات توسعه ای در این منطقه آغاز شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به توافق دولت اصلاحات گذشته با مردم گاوازنگ،افزود: در طول هشت ساله گذشته این موضوع عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه بخش محدودی از منطقه گاوازنگ، در قالب روستای بوم‌گردی در اختیار روستاییان قرار می گیرد، افزود: دولت از سال ۱۳۹۳ برای زیر ساخت این منطقه هزینه انجام کرده است.

رحمتی ادامه داد: کف‌سازی، خیابان‌سازی و ایجاد منطقه تفریحی و تجاری با هزینه سازمان همیاری شهرداری‌ها در گاوازنگ انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث هتل ۵ ستاره گاوازنگ زنجان بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه می شود،گفت:با همکاری مشترک بخش خصوصی و بخش دولتی تفاهم‌نامه احداث رستوران گردان در منطقه گاوازنگ زنجان به امضا رسید.

گفتنی است،این رستوران گردان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۲۰ درصدی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان و مشارکت ۸۰ درصدی شرکت صدرا نور احداث خواهد شد.

رستوران گردان زنجان دارای زیربنایی خدماتی چون کافی‌شاپ، رستوران، فروشگاه، فودکورت آشکده و غیره است.

این رستوران در پنج طبقه احداث می‌شود که چهار طبقه آن ثابت بوده و طبقه پنجم آن متحرک (گردان) است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر