logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۲۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان:

6 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند/ چهاردهمین باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در زنجان متلاشی شد

6-نفر-از-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-دستگیر-شدند-چهاردهمین-باند-تهیه-و-توزیع-مواد-مخدر-امسال-در-زنجان-متلاشی-شد

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به متلاشی شدن چهاردهمین باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان گفت: 6 نفر از اعضای این باند توسط پلیس دستگیر شدند.

علی بابایی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف مواد مخدر در شهرستان ابهر اظهار کرد: در این عملیات 2.5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و بیش از یک کیلوگرم نیز شیشه از توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به در این علمیات پلیسی 6 نفر از اعضای یک باند دستگیر شدند ابراز کرد: یک خودرو نیز در این عملیات توقیف شده است.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه امسال این چهاردهمین باند توزیع کنندگان مواد مخدر است که در استان زنجان متلاشی می‌شوند افزود: نیروی انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به میزان انواع مواد مخدر کشف شده در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: امسال بیش از 870 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان زنجان کشف و ضبط شده است.

بابایی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک بوده است افزود: بیشترین کشفیات مواد مخدر استان زنجان بعد تریاک حشیش بوده است.

وی ابراز کرد: بیشتر اعضای باند توزیع کنندگان مواد مخدر که توسط پلیس دستگیر شدند غیربومی هستند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر