logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

دلیل عصبانیت ترامپ مبارزه بی‌امان سپاه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی است

دلیل-عصبانیت-ترامپ-مبارزه-بی‌امان-سپاه-با-داعش-و-دیگر-گروه‌های-تروریستی-است

امام جمعه خرمدره گفت: ترامپ از سپاه به دلیل مبارزه بی امان آنان از داعش عصبانی است، از دلایل دیگر مردمی بودن و محبوبیت سپاه پاسداران در جامعه و کشورهای اسلامی است و از طرفی آنان از نفوذ و اقتدار ایران اسلامی در جهان عصبانی هستند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خرم دره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:  خداوند در قرآن کریم در آیه  ۵ سوره نساء "مال و دارائی " را به عنوان عامل قیام  می داند و شیخ کلینی در کافی آورده است: اگر نان نباشد ماعبادت نمیکنیم و حضرت علی علیه السلام نیز فرموده است هرکس آب وخاک داشته باشد ولی فقیر باشد خداوند او را لعنت میکند.

وی با اشاره به  دوم ماه صفر سالروز ورود اسرا به شام  گفت:   یکی از مصائب رنج آور حادثه عاشورا، جریان اسارت اهل بیت امام حسین(ع) و در رأس آن‌ها حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) می‌باشد. عبیدالله بن زیاد پس از کسب تکلیف از یزید بن معاویه در خصوص اسرای کربلا، دستور اعزام آن‌ها را به سوی شام صادر کرد.

خطیب جمعه خرمدره در ادامه به مسئله برجام و یاوه گویی اخیر ترامپ اشاره و تاکید کرد: آمریکا واستکبار جهانی بد عهدند و مذاکره با کد خدای بی خدا کاملاً بی فایده وخسارت آفرین است.

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان  افزود: ترامپ از سپاه به دلیل مبارزه بی امان آنان از داعش عصبانی است و همچنین از دلایل دیگر مردمی ومحبوبیت سپاه پاسداران در جامعه و کشورهای اسلامی است و آنان از نفوذ واقتدار ایران اسلامی در جهان عصبانی هستند.

وی  در ادامه شهادت زید بن علی از خونخواهان واقعه کربلا در سال ۱۲۱هجری قمری  و شهادت سید مصطفی خمینی در سال ۵۶  را تسلیت گفت و    مسئولین و دولتمردان را به رفع مشکلات بیکاری و حل معضلات جوانان در جامعه فرا خواند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر