logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

پیست سرپوشیده دوچرخه سواری در زنجان در حال احداث است/ 35 ایستگاه ورزش صبحگاهی در زنجان فعال است

پیست-سرپوشیده-دوچرخه-سواری-در-زنجان-در-حال-احداث-است-35-ایستگاه-ورزش-صبحگاهی-در-زنجان-فعال-است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه پیست سرپوشیده دوچرخه سواری در زنجان در حال احداث است گفت: در حال نیز 20 پروژه ورزشی در دست احداث است.

به گزارش موج رسا; علی جوان امروز در سخنرانی پیش از خطبه با اشاره به برگزاری دو مسابقات بین‌المللی و آسیایی به میزبانی زنجان اظهار کرد: این مسابقات در نیمه دوم امسال در زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات بدمینتون جام فجر برای نخستین بار در یک استان و به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برآورد شده که 20 تا 35 کشور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دهه فجر در زنجان شرکت کنند، ابراز کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یک دوره مسابقات آسیایی شطرنج به صورت رسمی در زنجان برگزار خواهد شد.

جوان گفت: استادیوم 15 هزار نفری و پیست سرپوشیده دوچرخه سواری در زنجان در حال احداث است.

وی تصریح کرد: امسال استان زنجان هشت مورد میزبانی تیم‌های ملی بوده و 135 نفر از ورزشکاران نیز به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ایجاد 35 مورد ایستگاه ورزش همگانی در زنجان افزود: ورزش صبحگاهی در حال حاضر در ایستگاه‌های مورد نظر با حضور مربیان دایر است.

وی با اشاره به اینکه 20 پروژه ورزشی نیز در حال اجرا است گفت: استادیوم 15 هزار نفری٬ پیست سرپوشیده دوچرخه سواری٬ خانه فرهنگی جوانان و سالن سه هزار نفری از جمله پروژه‌های در حال اجرای ورزش و جوانان در استان زنجان است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر