logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مرکز خدمات سرمایه گذاری زنجان نیازها را به رایزنان اقتصادی سفارتخانه ها ارائه کند

مرکز-خدمات-سرمایه-گذاری-زنجان-نیازها-را-به-رایزنان-اقتصادی-سفارتخانه-ها-ارائه-کند

استاندار زنجان گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری باید نیازهای استان زنجان را به همه سفارتخانه ها به رایزنان اقتصادی ارائه کند.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی وو توسعه استان زنجان توجه به شرکت های دانش بنیان را ضروری دانست، اظهار داشت: پرداختن به امر پژوهش باید از سوی دانشگاه ها به ویژه دانشگاه زنجان مورد توجه باشد.

درویش امیری ثمر رساندن طرح های پژوهشی را از سوی مدیران اجرایی را خواستار شد و گفت: در زمینه برگزاری نمایشگاه همکاری لازم صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه امروز خوشبختانه در سفارت خانه های ایران در کشور رایزن اقتصادی وجود دارد و از ماموریت سیاسی خارج شده و ماموریت های اقتصادی را پیگیری می کنند، افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری باید نیازهای استان را به همه سفارتخانه ها به رایزنان اقتصادی ارائه کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری باید بتواند در بخش های مختلف سرمایه گذار جذب و توجیه کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید همه به سمت مرکز خدمات سرمایه گذاری روی آورند اما باید اطمینان لازم ایجاد شود که فعالیت های بخش های مختلف را این مرکز انجام دهند، افزود: این مرکز می تواند وظایف دستگاه های متولی را انجام دهند.

درویش امیری یادآور شد: جهاد کشاورزی و صنعت و معدن، میراث فرهنگی و مخابرات باید فرد متخصص را در مرکز خدمات سرمایه گذاری داشته باشند، تا سرمایه گذاران سرگردان نشوند.

وی گفت: ظلم در حق دستگاه های اجرایی است که 560 میلیون دلار سرمایه گذاری جذب شده به استان زنجان در نمودار ارائه شده به رئیس جمهور،144 میلیون دلار بیان شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پراکندگی اطلاعات سرمایه گذاری موجب می شود تا این اطلاعات متمرکز نباشد، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید این اطلاعات را جمع آوری کند.

درویش امیری

 

*پنجره واحد به دنبال کوتاه کردن روند اخذ مجوزها است

 

معاون امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: پنجره واحد به دنبال کوتاه کردن روند اخذ مجوزها است.

رحمتی بیان داشت: گاهی تا دو سال برای پاسخگویی به استعلامات در استان به دو سال می کشید که قرار شد این زمان کوتاه شود.

وی با بیان اینکه به واسطه شفاف سازی انجام شده این زمان بسیار کوتاه شده است، خاطرنشان کرد: گاهی در دادن مدارک اولیه متقاضی مقصر بود که این امر نیز حل شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر