logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۲۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

پارک علم و فنآوری زنجان در لایحه سال 97 قرار می گیرد/مدیران در ساماندهی فضای اداری مقاومت نکنند

پارک-علم-و-فنآوری-زنجان-در-لایحه-سال-97-قرار-می-گیرد-مدیران-در-ساماندهی-فضای-اداری-مقاومت-نکنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در خصوص پارک علم و فنآوری استان تلاش شد تا در لایحه سال 97 قرار گیرد

به گزارش موج رسا; شهرام طهماسبی در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی وو توسعه استان زنجان اظهار داشت: کارگروه ساماندهی فضاهای اداری باید به صورت مطلوب در استان اجرایی شود که امر مهمی برای نظام توسعه استان محسوب می شود.

وی تغییر در نگاه به مسائل توسعه ای استان را از اهداف این کارگروه عنوان کرد و گفت: باید مشکلات دستگاه ها در راستای مشکلات استان دیده و حل شود و هر گونه تکروی و خارج شدن از برنامه هزینه های بسیاری را به مردم تحمیل می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: کار تیمی و نگرش گروهی در این زمینه موثر است و باید مدیریت سیستمی مورد توجه در این زمینه باشد.

طهماسبی بیان داشت: جلوگیری از توسعه های بی قاعده باید مبنای حرکت قرار گرفته و صرفه جویی در آمد و شد و جلوگیری از سرگردانی مردم نیز در این زمینه مورد توجه باید باشد.

وی با بیان اینکه یک مدیر باید به صورت بهره ور از فضا و امکانات استفاده کند، افزود: هر گونه مقاومت در برابر ساماندهی فضای اداری در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار می گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: تا بهمن ماه باید ساختمان های مازاد یا دارای کمتر کارکرد به این شورا اعلام شود تا تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

طهماسبی بیان داشت: بر اساس شرح وظایف کارگروه باید هر گونه هزینه کرد در خصوص، فروش، اجاره، واگذاری و تخریب فضاهای اداری توسط این کارگروه صورت گیرد.

وی برضرورت توجه به امر پژوهش تاکید کرد و گفت: پژوهش مبنای توسعه است و باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به حضور در تهران، گفت: در خصوص پارک علم و فنآوری استان تلاش شد تا در لایحه سال 97 قرار گیرد.

طهماسبی مجوز استقرار پارک علم و فنآوری استان در سال جاری اخذ شده است، افزود: امیدواریم در این لایحه عنوان شد.

وی برای دانش بنیان کردن فعالیت های پژوهشی دو پارک در استان راه اندازی می شود که در حال حاضر پارک دانشگاه علوم پایه فعالیت دارد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری زنجان نیز با اشاره به آغاز هفته پژوهش، اظهار داشت: برای برگزاری این هفته نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهش استان قرار است، برگزار می شود.

نیک سرشت با اشاره به درخواست 50 میلیون تومانی دانشگاه زنجان برای برگزاری این نمایشگاه، گفت:درخواست می شود این مبلغ برای برگزاری نمایشگاه از سوی کارگروه درنظر گرفته شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: در تهیه برنامه ها شرح وطایف مرکز خدمات سرمایه گذاری مورد توجه قرار می گیرد.

عباسچیان، ادامه داد: پس از اخذ مجوز نظارت بر طرح های سرمایه گذاری و رفع مشکلات سرمایه گذاران مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: عملیاتی کردن مقررات و بهبود 10 پله ای رتبه کشور در سهولت کسب و کار از پروژه های مرتبط با مرکز خدمات سرمایه گذاری است.

این مسئول بیان داشت: شناسایی و بازار یابی فرصت های سرمایه گذاری، معرفی ظرفیت های اقتصادی، صدور مجوز و پاسخگویی به استعلامت و ظرفیت سازی و ارتقای دانش فنی از جمله رئوس برنامه های این مرکز محسوب می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر