logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

جایگاه ۲۵ ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ تولیدکنندگان داخلی برای تولید تجهیرات استاندارد رشته تنیس روی میز ورود نکردند

جایگاه-۲۵-ایران-در-رنکینگ-جهانی-تنیس-روی-میز-تولیدکنندگان-داخلی-برای-تولید-تجهیرات-استاندارد-رشته-تنیس-روی-میز-ورود-نکردند-

رئیس فدراسیون تنیس روی میز  گفت: ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز در جایگاه ۲۵ قرار دارد

به گزارش موج رسا; مهراد علی‌قارداشی امشب در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان زنجان اظهار داشت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان‌ها از طریق کانال تلگرامی فدراسیون با بیش از 4 هزا عضو پوشش داده می‌شود.

وی ابراز کرد: بنابر تصمیات جدید اگر مسابقات در شهرستان‌هایی غیر از مرکز استان برگزار شود این شهرستان از سهمیه اضافه برای شرکت یک تیم در مسابقات بهره‌مند می‌شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه استان زنجان در آمار بیمه‌شدگان ورزش تنیس رتبه 28 کشور را داشت ابراز کرد: در سال 94 حدود 311 نفر بیمه شده این رشته بودند که در سال 95 به 279 نفر رسیده است و با توجه به موقعیت جغرافیایی زنجان و ظرفیت‎های آن باید این رقم افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: رشته تنیس امروزه در کشور جزو رشته‌های گران محسوب می‌شود و به دلیل اینکه تجهیزات این رشته خارجی است برخی از خانواده‌ها امکان هزینه برای آن را ندارند و تولیدکنندگان داخلی نیز نتوانستند با استانداردهای آن محصولات را تولید کنند.

علی‌قارداشی بیان کرد: تنها فدراسیونی هستیم که 50 درصد بودجه برای هیئت‌های استانی در نظر گرفتیم و 25 درصد آن متعلق به هیئت‌های شهرستانی است و باید هیئت‌ها سیستم‌های مالی خود را شفاف کنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس سابق فدراسیون تنیس بسیاری از امکانات مادی و معنوی آکادمی ورزش را از دست داد و ساختمان چهار طبقه را تقدیم هیئت تکواندو کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه رنکینگ جهانی ورزش تنیس در رده بزرگسالان در جایگاه 25 است بیان کرد: این در حالی است که بزرگسالان در جایگاه هشتم آسیا قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه جوانان این رشته نیز با 30 پله رشد از جایگاه 51 به 21 رسیدند بیان کرد: بانوان نیز از رتبه 53 به رتبه 33 صعود کردند.

علی‌قارداشی با اشاره به اینکه فدراسیون را با 30 نفر تحویل گرفتیم و اکنون به 18 نفر رساندیم عنوان کرد: فدراسیون وظایفی در رابطه با هزینه برای تیم‌های ملی برعهده دارد و قول می‌دهیم بودجه این فدراسیون هدر نرود.

وی ابراز کرد: ساختمان قبلی فدراسیون به خوابگاه تبدلی شده که ظرفیت بیش از 30 نفر را دارد و در هفته تربیت بدنی با حضور مسئولان وزرات ورزش به طور رسمی افتتاح می‌شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر