logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رضوی رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان شد

رضوی-رئیس-هیئت-تنیس-روی-میز-استان-زنجان-شد

سیدموسی رضوی با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش موج رسا; مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان زنجان امروز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و سید موسی رضوی و امیر اسکندری کاندیدای ریاست این هیئت بودند.

اسکندری قبل از آغاز مجمع به نفع رضوی کنار رفته بود و سید موسی رضوی با کسب 14 رای از اعضای مجمع سکان هدایت هیئت تنیس روی میز استان زنجان را بر عهده گرفت.

علی جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه اظهار کرد: امروز ورزش تنیس جایگاه گذشته خود را در استان زنجان از دست داده و باید این جایگاه با رویکردهای جدید از نو پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه تنیس رشته ورزشی است که هم بخش قهرمانی و هم بخش همگانی می‌تواند از آن منتفع شود گفت: در بخش همگانی در فضای اندکی می‌توان ان را راه‌اندازی کرد و حتی در خانه‌ها امکان این بازی و برگزاری مسابقات خانوادگی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاهر به اینکه نباید از این رشته ورزشی غافل شد بیان کرد: با توجه به موضوع اقتصاد میقاومتی می‌توان با هزینه کم در روستاها هم ان را توسعه داد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته این رشته ورزشی از لحاظ اعتباری مشکل نداشت ابراز کرد: در ال حاضر با مشکلاتی مواجه شده و برای اینکه به حالت عادی برگردیم و به قهرمانی دست یابیم نیاز به زمان دارد.

جوان خاطرنشان کرد: اکثر استان‌های همجوار این رشته را پس از ما شروع کردند و اکنون از ما بالاتر هستند و باید با تلاش و همت مضاعف عقب‌ماندگی ها را جبران کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر