logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

کسب 420 مدال ملی توسط ورزشکاران زنجانی در شش ماه نخست سالجاری/ بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون در زنجان برگزار می‌شود

کسب-420-مدال-ملی-توسط-ورزشکاران-زنجانی-در-شش-ماه-نخست-سالجاری-بیست-و-هفتمین-دوره-مسابقات-بین‌المللی-بدمینتون-در-زنجان-برگزار-می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری یست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان گفت: این مسابقات در نیمه دوم امسال به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; علی جوان امروز در دیدار جامعه ورزش استان با امام جمعه با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط رزشکاران زنجانی اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۴۲۰ مدال ملی توسط ورزشکاران استان زنجان در رشته‌های مختلف ورزشی کسب شده است.

وی با اشاره به کسب مدال پریسا براتچی به عنوان نخستین مدال فراملی ایران افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۷ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران استان زنجان کسب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به در هفته تربیت بدنی 6 پروژه ورزشی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: خوابگاه ورزشی و سایت تیراندازی با کمان در زنجان از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری دو مسابقات بین‌المللی و آسیایی به میزبانی زنجان افزود: این مسابقات در نیمه دوم امسال در زنجان برگزار می‌شود.

جوان خاطر نشان کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات بدمینتون جام فجر برای نخستین بار در یک استان و به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برآورد شده که 20 تا 35 کشور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دهه فجر در زنجان شرکت کنند، ابراز کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یک دوره مسابقات آسیایی شطرنج به صورت رسمی در زنجان برگزار خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر