logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

تعداد ورزشکاران به نسبت جمعیت جوان در استان زنجان پایین‌ است

تعداد-ورزشکاران-به-نسبت-جمعیت-جوان-در-استان-زنجان-پایین‌-است

امام جمعه زنجان با اشاره به افزایش ورزشکاران در استان زنجان گفت: تعداد ورزشکاران به نسبت جمعیت جوان در استان زنجان پایین‌ است.

به گزارش موج رسا; آیت‌اله علی خاتمی امروز در دیدار جامعه ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر رعایت اخلاق مداری در عرصه ورزش اظهار کرد: مسئولان ورزشی باید به مسئله اخلاق توجه داشته باشند و اخلاق ورزشی نباید منجربه اخلاقی شود.

وی با اشاره به توسعه ورزش در بخش‌های مختلف گفت: تعداد ورزشکاران به نسبت جمعیت جوان در استان زنجان پایین‌ بوده و باید این امر مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر توسعه ورزش‌های باستانی در استان زنجان افزود: قول‌هایی برای توسعه ورزش باستانی در زنجان داده شده بود ولی عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش باستانی یکی از ورزش‌های کم هزینه است افزود: تنها هزینه این ورزش ساخت محل تمرین برای ورزشکاران است.

خاتمی با بیان اینکه نباید انتظار اعتبارات دولتی در ساخت سالن و ورزشگاه داشت گفت: این امکان با توجه به شرایط فعلی اقتصادی عملی نیست.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران در توسعه ورزش گفت: باید از ظرفیت خیران در توسعه ورزش به خوبی استفاده شود.

امام جمعه زنجان رقابت در رشته‌های ورزشی اقدامی خوب عنوان کرد و افزود: باید در رقابت‌ها مراقب بود که منجر به بد اخلاقی نشود.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل اخلاقی و حدود شرعی در ورزش گفت: این مسائل در ورزش استان رعایت می‌شود ولی باید نسبت به این موضوع وسواس بیشتری شود.

خاتمی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در استان زنجان گفت: استان زنجان ظرفیت بالایی در توسعه ورزش‌های همگانی دارد.

وی با اشاره به توسعه ورزش همگانی به صورت محله‌ای در زنجان گفت: توسعه این ورزش در پارک محلات باید در نظر گرفته شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر