logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۲۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شش ماهه امسال انجام شد؛

بیان درخواست 24 هزار و 300 نفر به بنیاد شهید استان زنجان

بیان-درخواست-24-هزار-و-300-نفر-به-بنیاد-شهید-استان-زنجان

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:در طی شش ماهه نخست سال جاری 24 هزار و 300 نفر به صورت حضوری،تلفنی و دیدارهای عمومی خدمات لازم را از بنیاد شهید استان زنجان دریافت کرده اند.

محمد جواد مسلمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در قالب دیدارهای عمومی با مدیرکل دیدار و گفتگو دارند.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال بیش از یک هزار نفر از طریق اینترنت درخواست‌ها و سئوالات خود را بیان کرده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 400 نفر نیز از طریق تلفن درخواست‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کرده‌ اند،افزود: همچنین کارشناسان و مسئولان مربوطه نسبت به پاسخگویی نیاز تماس‌گیرندگان اقدام کرده‌اند.
مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بیش از 19 هزار و 900 نفر به صورت مراجعه حضوری به ادارات بنیاد در سراسر استان برای بیان خواسته‌های خود اقدام کرده‌اند، ادامه داد:: مسئولان مستقر در ادارات بنیاد خدمت به جامعه ارزشمند شاهد و ایثارگر را موهبتی از سوی پروردگار دانسته و در راستای خدمتگذاری صادقانه تلاش خود را به کار می‌گیرند.
در ادامه رئیس دفتر  و روابط عمومی بنیاد استان زنجان با اشاره به اینکه مرکز ارتباطات و مراجعات هاتف(هدایت الکترونیک تامین فراگیر) یک شبکه ارتباطی است، گفت: این شبکه همه سطوح، مبادی اجرائی، عملیاتی  و تصمیم گیری را به یکدیگر متصل می‌کند و برای سازمان این امکان را به وجود می‌آورد که با همه ایثارگران جامعه هدف در کوتاه‌ترین، سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن ارتباط برقرار کند.
مسلمی اظهار کرد: تلفن ارتباطی 1616  که پس از تاسیس هاتف در سال 84 با انعقاد قراردای با شرکت مخابرات در نظر گرفته شد نیز مسیری را مهیا کرد که جامعه هدف برای ثبت درخواست‌های غیرحضوری خود می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر